خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تأکید استاندار جدید لرستان به معیشت، تولید و اشتغال

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 19:30
استاندار جدید لرستان، توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال را مهم ترین اولویت ها در این استان معرفی کرد.
لرستان،استاندار،ايجاد،شاهرخي،تأكيد،كشاورزي،استان،وفاق،اذعان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید سعید شاهرخی، امشب در نشست تودیع و معارفه استاندار لرستان، گفت: من برای ایجاد جهش آمده‌ام تا شاهد تغییرات شاخص در این استان باشیم.
او اضافه کرد: نظرات مخالفی را برای انتخاب‌شدن به‌عنوان استاندار لرستان نشنیدم و امیدوارم که به‌نفع مردم و در جهت تحقق شعار وفاق ملی حرکت کنیم.
استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار بزرگی در این استان وجود دارد و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و توسعۀ بخش کشاورزی را در دستور کار داریم.
شاهرخی تأکید کرد: تعریف وحدت و وفاق به معنای واگذاری کارها به افرادی که اعتقادی به دولت ندارند، نیست و افرادی را به‌کارگیری می‌کنم که اعتقاد راسخ به سیاست‌های رئیس‌جمهور داشته باشند.
او با بیان اینکه فلسفه آمدن من فقط خدمت در لرستان است، توضیح داد: شناخت عمیقی به وضعیت این استان دارم و توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال جزو اولویت‌هایم است.
استاندار لرستان با تأکید به احیای کارخانه‌های تعطیل شرح داد: شرایط را باید برای دعوت از سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال کلان فراهم کنیم.
شاهرخی با بیان اینکه ما از مدیران ریسک‌پذیر بهره می‌گیریم، اذعان کرد: ما آمده‌ایم که متفاوت از گذشته عمل کنیم و هر کسی نمی‌تواند با کار اجرایی خداحافظی کند.
او با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه ما هستند، اذعان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند.
استاندار لرستان با اشاره به وجود 8000 هکتار اراضی کشاورزی در این استان، تأکید کرد: 2.5هزار تن محصولات کشاورزی داریم و باید این حوزه را تقویت کنیم.
شاهرخی با بیان اینکه بیش از 2500 کیلومتر طول رواناب‌های لرستان است، تأکید کرد: از منابع آبی برای ایجاد رونق در بخش کشاورزی و توسعه باید استفاده کنیم.
او با اشاره به ضرورت افزایش کشت گلخانه‌ای و احیای سدها توضیح داد: سد معشوره باید برای جلوگیری از کوچ مردم ایجاد شود و پروژه‌های نیمه‌کاره را باید فعال کنیم.
انتهای پیام/ 644