خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیچ‌‌کدام از واحدهای صنعتی لرستان در دوران تصدی‌ام تعطیل نشد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 19:52
استاندار سابق لرستان با اشاره به احیای واحدهای نیمه تعطیل این استان در زمان تصدی استانداری لرستان تأکید کرد که این استان برای رفع مسائل اقتصادی نیازمند جذب منابع بیشتر از وزارتخانه ها است.
لرستان،شفقت،استانداران،استاندار،رفع،تأكيد،منابع،استان،توسعه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، امشب در نشست تودیع و معارفه استاندار لرستان، گفت: در دوران تصدی استانداری به لزوم حفظ آرامش و تقویت اتحاد در میان مسئولان و مردم تأکید داشتم.
او با اشاره به تجربیات مدیریتی خود در وزارت کشور و نقش اساسی استانداران در توسعه استان‌ها، اضافه کرد: هماهنگی و همدلی میان دستگاه‌های اجرایی و حمایت نمایندگان مجلس ضروری برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای ضروری است.
استاندار سابق لرستان با اشاره به پیشرفت‌های حاصل‌شده در دوران مدیریت خود، ادامه داد: در سه سال گذشته با حمایت همه‌جانبه، هیچ‌یک از واحدهای صنعتی این استان تعطیل نشد و بسیاری از این واحدها احیا شد.
شفقت تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی متوقف‌شده را دوباره به جریان انداختیم تا به توسعه پایدار لرستان سرعت ببخشیم و از نقش روحانیت و تفکر بسیجی در تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره بردیم.
او از مسئولان خواست تا با اتحاد و همدلی برای رفع چالش‌های اقتصادی و اجتماعی لرستان گام بردارند و اذعان کرد: رفع مشکلات زیرساختی این استان نیاز به همکاری نزدیک‌تر با دولت مرکزی دارد.
استاندار سابق لرستان اذعان کرد: این استان برای رفع مسائل اقتصادی نیازمند جذب منابع بیشتر از وزارتخانه‌ها است و این مهم فقط با تلاش و هماهنگی مدیران استانی محقق می‌شود.
شفقت با تأکید بر ارتقای جایگاه استانداران در سطح ملی، خواستار افزایش اختیارات آنان در برنامه‌ریزی و استفاده از منابع شد.
او اعلام کرد: استانداران باید توانایی بیشتری در استفاده از منابع و اجرای برنامه‌ها داشته باشند تا بتوانند توسعه مناطق خود را به شکل مؤثرتری پیش ببرند.
انتهای پیام/ 644