خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نهضت مقاومت روز به روز تقویت می‌شود

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 19:58
امیر موسوی در پیامی نوشت: خون پاک بی‌گناهان و شهیدان کارزار مبارزه با ظلم، موجب رویش رزمندگان و پویندگان مکتب مقاومت برای ادامه صراط حق خواهد شد.
سيد،رزمندگان،شهادت،لبنان،شهيد،رژيم،ادامه،صهيوني،صفي،هاشم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در پیام تسلیتی برای شهادت سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نوشت: شهادت مظلومانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین، مجاهد راه آزادی قدس شریف، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان و همرزم فداکار شهید عزیز سید حسن نصرالله به دست ناپاک رژیم غاصب صهیونیستی را به مردم شریف لبنان، بیت مکرم آن شهید عالیقدر و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌نمایم.
وی افزود: شهادت فرماندهان و رهبران و رزمندگان راه عزت و آزادی، ادامه مسیرمقابله با ظلم و ستم رژیم خونخوار صهیونی و دفاع از کودکان و مردم بی‌گناهی است که جسم نحیف‌شان با بمب‌های اهدایی آمریکا در مدارس، بیمارستان‌ها و منازل مسکونی قطعه قطعه می‍‌شود.
امیر موسوی ادامه داد: خون پاک بی‌گناهان و شهیدان کارزار مبارزه با ظلم، موجب رویش رزمندگان و پویندگان مکتب مقاومت برای ادامه صراط حق و گسترش امواج انسانی در جای جای جهان در محکومیت جنایات بی‌سابقه سردمداران جنایتکار شده و این نهضت با عنایات الهی روز به روز تقویت خواهد شد.
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: از خدای متعال علو درجات آن شهید سعید، صبر و اجر بازماندگان محترم و انسجام امت اسلامی در گستره جهان برای ریشه کنی جرثومه فساد و سردمدار جنایات علیه بشریت؛ رژیم جلاد صهیونی را آرزومندم.