خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دنیامالی: ایران در امنیت کامل است/ همه استان‌ها صاحب زمین چوگان می‌شوند

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 20:00
وزیر ورزش گفت: اگر کشوری بخواهد به محدوده خاک ایران تعرض کند با قدرت مقابل آنها خواهیم ایستاد و این یک عزم و باور عمومی است.
ورزش،چوگان،امنيت،دنيامالي،مدافع،تحول،جوانان

احمد دنیامالی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بین‌المللی «ورزش ملی، وفاق ملی» در مجموعه چوگان شهدا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فضایی به وجود آوردند تا نشان دهند ایران ناامن است، اما حضور ۳۵ کشور مختلف در این مراسم نشان می‌دهد کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد و این پیام را به دنیا منتقل می‌کنیم که مدافع صلح هستیم و به دنبال جنگ نیستیم.
وی ادامه داد: اگر کشوری بخواهد به محدوده خاک ایران تعرض کند با قدرت مقابل آنها خواهیم ایستاد و این یک عزم و باور عمومی است.
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: همسایگان ما باید اعتماد کنند که ما مدافع امنیت خود و آنها هستیم و اعتقاد داریم که باید کشور‌های منطقه کمک کنند تا امنیت در سطح منطقه افزایش یابد.
دنیامالی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه زمانی تغییر و تحول در وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت تصریح کرد: قطعا با برنامه ریزی تغییراتی خواهیم داشت و با تدبیر این تصمیمات اتخاذ خواهد شد و به همین دلیل عجله‌ای در این خصوص نداریم و معتقدیم تغییر برای تحول الزامی است.
وی با اشاره به اینکه چوگان ورزش آیینی کشورمان است افزود: در آینده خبر‌های خوبی خواهیم شنید چرا که همه استان‌ها باید صاحب زمین چوگان شوند و این رشته ورزشی را توسعه می‌بخشیم.