خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخشش هنرمندان گیلانی در هشتمین جشنواره ملی فانوس

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 20:52
معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان گفت: در هشتمین جشنواره ملی هنری فانوس، هنرمندان گیلانی موفق شدند در رشته های مختلف، رتبه های برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهند.
هنري،جشنواره،فانوس،گيلاني،هشتمين،رتبه،نشر،مقدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه در جمع خبرنگاران از درخشش هنرمندان گیلانی در هشتمین جشنواره ملی فانوس خبر داد و اظهار داشت: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی هنری فانوس با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و مدیران هنری و برگزیدگان شاخه‌های مختلف هنری در شهرکرد برگزار شد.
معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به برگزیدگان گیلانی این جشنواره تصریح کرد: شرکت‌کنندگان گیلانی موفق شدند در رشته‌های موسیقی بی‌کلام، نقاشی دانش‌آموزی و همچنین طراحی پوستر و فیلم کوتاه، رتبه‌های برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهند.
وی اظهار کرد: در بخش موسیقی بی‌کلام، محمد حسین زحمتکش رتبه اول هشتمین جشنواره فانوس کشور را به خود اختصاص داد و دیپلم افتخار، لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کرد.
فلاح با اعلام اینکه در بخش دانش‌آموزی نیز مریم سلیمانی رتبه دوم شاخه هنری نقاشی را بدست آورد افزود: در رشته طراحی پوستر نیز محمد جواد پردخته موفق شد رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.
معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در پایان گفت: در فیلم کوتاه زیر درخت توت نیز آقای محزون در بخش بازیگری مادر شهید(خانم رابعه مدنی) شایسته تقدیر شد.
انتهای پیام/