خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری 15 سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 23:38
جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 15 نفر از فعالان یک شرکت هرمی در مشهد خبر داد.
هرمي،شركت،مشهد،انتظامي،پليس،فعاليت،سرهنگ،قضائي،چراغ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت:کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود از فعالیت یک شرکت هرمی مطلع شده و پی گیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات میدانی محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی طی اقدامی ضربتی و غافلگیرانه 15 سرشاخه این شرکت هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی جزوات آموزشی و لیست آموزش های لازم در رابطه با شرکت هرمی کشف کردند.
سرهنگ چراغ با بیان این که فعالیت این گونه شرکت ها هیچ وجه قانونی ندارد گفت: شایع ترین شیوه و شگرد شرکت های هرمی اغفال جوانان جویای کار در مشاغل با درآمد بالا است.
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌‌ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌‌های هرمی نابود می‌کنند.
انتهای پیام/282