خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حزب‌الله یک جنگنده و یک پهپاد «هرمس۴۵۰» صهیونیست‌ها را فراری داد

مشرق | بین‌الملل | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 23:38
یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با شلیک موشک‌های زمین به هوا با یک فروند جنگنده و یک پهپاد هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی در حریم هوایی جنوب لبنان مقابله کرده است.
لبنان،مقاومت،منطقه،صهيونيستي

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک جنگنده و یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی جنوب لبنان فرار داده است.
در بیانیه‌های حزب‌الله درباره این دو عملیات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاها و غیرنظامیان در جنوب لبنان، مجاهدان یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی ساعت ۱۹:۰۰ امروز پنج‌شنبه با شلیک موشک زمین به هوا با یک هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی در حریم هوایی بخش غربی منطقه جنوب لبنان مقابله و آن را مجبور به ترک منطقه کردند.
حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز مجاهدان یگان پهپادی مقاومت اسلامی با موشک زمین به هوا با یک پهپاد هرمس ۴۵۰ بر فراز منطقه الشقیف مقابله و آن را به ترک منطقه مجبور کردند.