خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۲ محموله سوخت کشف شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 23:39
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد محموله سوخت قاچاق کشف شد.
قاچاق،انتظامي،كشف،احشام،ميامي،دستگير،استان،بابيان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: دو مورد قاچاق سوخت، یک مورد دستگیری شکارچی و یک مورد قاچاق احشام بوده است.
وی بابیان اینکه مأموران انتظامی پاسگاه انتظامی مهماندوست هنگام کنترل خودروهای عبوری متوجه کامیون مشکوک حامل فرآورده‌های نفتی شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو چهار هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی مأموریت دیگری ۲۲۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از خودرو پژو با پلاک غیر بومی در میامی کشف شد، ابراز داشت: راننده دستگیر و به انجام قاچاق سوخت از میامی به سمت جنوب شرق کشور اعتراف کرده است.
موقوفه‌ای بابیان اینکه مأموران انتظامی میامی از یک کامیون ۲۰ رأس احشام قاچاق فاقد مجوز قانونی به ارزش سه میلیارد ریال کشف کردند، تصریح کرد: راننده دستگیر و احشام فاقد مجوز به مرجع مربوط تحویل داده شد.
وی از شناسایی و دستگیری شکارچی غیر مجاز و کشف لاشه قوچ وحشی و یک قبضه سلام شکاری در منطقه شکار ممنوع آرادان خبر داد و افزود: پرونده متخلف تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شده است.