خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری گلریزان «بابا باغی» در ۱۷ آبان ماه

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 23:39
تبریز-شهردار تبریز با اعلام برگزاری برنامه گلریزان برای بابا باغی در ۱۷ آبان ماه و بزرگداشت دکتر مبین، بر تبدیل این برنامه به یک رویداد در سطح ملی تاکید کرد.
تبريز،شهرداري،باباباغي،مجموعه،تاكيد،بهره،برنامه،گلريزان،مندي ...

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب اظهار داشت: توجه ویژه به باباباغی و بهره مندی از وجود خیران برای ارتقای وضعیت این مجموعه امری ضروری است و ساماندهی مجموعه باباباغی در برنامه‌های شهرداری تبریز قرار دارد.
شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به برگزاری برنامه فاخر گلریزان در سالن همایش‌های بین المللی تاکید کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه باید از خیرین و نیکوکاران دعوت کرد و از حضور افراد خیر تبریز و کشورمان به بهترین نحو بهره مند شد.
وی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت دکتر مبین در برنامه گلریزان گفت: مرحوم دکتر مبین به عنوان یکی از مفاخر و بزرگان شهر تبریز عمر با برکت خود را عطف و صرف مجموعه باباباغی و شهروندان ساکن این مجموعه کرد و زحمات این پزشک بزرگ تبریزی برای جزامیان ستودنی است.
وی تببین اقدامات مختلف شهرداری تبریز در خصوص باباباغی را ضروری دانست و گفت: برگزاری برنامه گلریزان در ۱۷ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین المللی و با حضور خیران و نیکوکاران باید به عنوان یک موضوع ویژه به رویدای ملی تبدیل شود.
شهردار تبریز در خصوص رویکردهای شهرداری تبریز در سال آینده گفت: سال ۱۴۰۴ رویکرد ما توجه به مسیرگشایی است که با تلاش نیروهای خدوم شهرداری به دنبال این خواهیم بود که ۳۳ مسیرگشایی در سطح شهر تکمیل و تحویل شهروندان شود.
هوشیار با تاکید بر احصا و بهره مندی از نظرات و دیدگاه‌های اساتید دانشگاه، افراد خوشفکر برای اداره کلانشهر تبریز گفت: تمرکز مدیریت شهری تبریز در سال ۱۴۰۴ به مسائل زیست محیطی و سلامت خواهد بود.
امیدوارم با بهره مندی از نتایج ارزیابی‌هایی که انجام شده اقدامات خوبی انجام دهیم.
شهردار تبریز همچنین در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه تحقق کامل بودجه سالیانه نیازمند و همت مظاعف است، گفت: بودجه شهرداری منطقه یک تبریز رشد پنج برابری داشته است در حالی که نسبت بودجه جاری به عمرانی ۱۳ به ۸۷ است که طبق فرمت های موجود شهرداری‌ها، یک عملکرد ایده آل است.