خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانشگاه آزاد تنگستان به فضای فرهنگی ورود کند

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 23:39
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید به فضای فرهنگی ورود و فعالیت‌های ملموس فرهنگی در سطح شهرستان اجرا کند.
تنگستان،آزاد،دانشگاه،اسلامي،شهرستان،دانشجويان،واحد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی پنج شنبه شب در نشست تکریم و معارفه روئسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) عنوان داشت: این نشست که با محوریت تکریم و معارفه روئسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان اهرم است از آقای حکیمی زاده طی ۳۰ ماه گذشته با تلاش‌هایی، برنامه ریزی وهم افزایی که با دستگاه‌های شهرستان کارهای خوبی انجام دادند تشکر و قدر دانی می‌کنم.
فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم تا در بحث رشته دانشگاهی به مزیت شهرستان توجه ویژه ای باید شود تصریح کرد: باید در هردو دانشگاه‌های بخش مرکزی و دلوار شهرستان رشته‌های تخصیصی دایر و دانشجویان در آنها پذیرش شود که مورد استفاده در جامعه باشد.
فرماندار تنگستان یاد آور شد: از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به اضافه شدن یک رشته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان می‌خواهم رشته‌هایی به تنگستان داد شود که مزیت این شهرستان باشد زیرا زیر ساخت‌های آن مهیاست نیروی فنی جهت اجرا طرح‌ها می‌خواهد.
وی با اشاره به اینکه موضوع جوانی جمعیت طرح ملی مسکن برای جوانان که دانشجویان می‌توانند از این طرح استفاده کنند خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید توجه بیشتر به خدمات رفاهی دانشجویان در دانشگاه‌های زیرمجموعه شود.
لطفی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید به فضای فرهنگی ورود و فعالیت‌های ملموس فرهنگی در سطح شهرستان اجرا کند.
گفتنی است در پایان این نشست از خدمات دکتر مرتضی حکیمی زاده رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان تقدیر و دکتر علی عباسی به عنوان رئیس جدید معرفی شد