خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حماس خواستار مشارکت گسترده مردم در جمعه خشم شد

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 23:50
جنبش مقاومت فلسطین از همه آزادگان جهان خواست برای اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر در راهپیمایی خشم فردا شرکت کنند.
غزه،رژيم،حماس،صهيونيستي،آمريكا،اسلامي

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه‌ای از توده‌های مردمی عرب و اسلامی و آزادگان جهان خواست تا فردا در جمعه خشم غلیع جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کرده و در راهپیمایی‌های خشمگین و گسترده به خیابان‌ها بیایند.
براساس گزارش النشره، حماس در خصوص این راهپیمایی گفت که آن در رد کشتار جاری در شمال نوار غزه که منجر به شهادت صد‌ها نفر و آواره شدن هزاران نفر و سوزاندن خانه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز آوراگان شد و خط بطلانی بر تلاش اشغالگران برای اجرای طرح‌های آوارگی مردم غزه است.
شایان ذکر است که حماس یکشنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای از کشور‌های مسلمان و امت اسلامی خواست که در پی ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و قتل‌عام مردم بیت‌لاهیا در سایه حمایت آمریکا، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را در کشور‌های خود طی روز جمعه محاصره کنند.
در همین راستا و در پی پخش تصاویر و کلیپ‌های مربوط به آوارگی و رنج مردم غزه، کاربران فضای مجازی چند روزی است که با هشتگ #محاصره_سفارتخانه‌ها، پویش گسترده‌ای را در حمایت از محاصره سفارت‌خانه‌های رژیم اسرائیل و آمریکا در سراسر جهان آغاز کرده‌اند.
مترجم: مینا عظیمی