خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قطر: تلاش‌ها برای آتش‌بس غزه ادامه دارند - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | پنجشنبه، 03 آبان 1403 - 23:55
نخست وزیر قطر روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه آمریکا گفته تلاش ها برای آتش بس و تبادل اسرا ادامه دارند.
غزه،نوار،شمال،نفر،وحشيانه،اشغالگران،اشغالگر،كشي

به گزارش گروه بین‌المللی خبرگزاری تسنیم، شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جام آل ثانی، نخست‌وزیر قطر گفت تلاش‌های کشورش همراه با آمریکا و مصر برای برقراری آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا ادامه دارند.
نخست‌وزیر قطر در یک کنفرانس خبری با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: «جلسه امروز بسیار مهم و ثمربخش بود و ما فرصت بحث درباره آخرین تحولات را داشتیم.»
وی افزود: «این دوره دردناک در منطقه باید به پایان برسد.»
در پی تداوم تجاوزات وحشیانه و محاصره ظالمانه رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در شمال نوار غزه، دفتر اطلاع رسانی دولتی در این باریکه، با مستندسازی گزارش‌های میدانی، نسل کشی مداومی که اشغالگران در شمال غزه انجام می‌دهند را فاش کرد.
دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد: آنچه که اشغالگران در مناطق شمال نوار غزه انجام می‌دهند، در چهارچوب جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین قرار دارد.
ارتش صهیونیستی در این راستا یک حمله وحشیانه را از 20 روز قبل علیه شمال نوار غزه آغاز کرده و در این مدت بیش از 770 نفر در اردوگاه جبالیا و اطراف آن به شهادت رسیده و بیش از هزار نفر هم زخمی شدند.
علاوه بر آن، ده‌ها نفر همچنان مفقود هستند و ارتش اشغالگر بیش از 200 غیرنظامی از جمله زنان را از این منطقه ربوده است.
انتهای پیام/