خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بارش‌ و آب‌گرفتگی معابر مازندران خسارتی نداشت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 11:52
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از آب گرفتگی معابر و خیابان های استان در پی بارش های متداوم 24 ساعت اخیر خبر داد و گفت: این بارش ها خسارتی در بر نداشت.
شاهد،دبي،مازندران،سيلاب،دشت،محمدي

حسینعلی محمدی شیرکلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، با بیان اینکه بارش‌های خوب پاییزی را در بسیاری از نقاط مازندران شاهد بودیم، اظهار داشت: این بارش‌ها را بیشتر در مناطق دشت و پایین‌دست استان مازندران شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با وجود هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی با مشکل سیلاب مواجه نشدیم، افزود: بیشترین گزارش‌ها در پی این بارندگی‌ها آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در برخی شهرها است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون شاهد دبی 150 متری ورودی رودخانه تجن هستیم، تصریح کرد: با این حجم دبی و سر ریز شدن آن به پایین‌دست و سرشاخه‌های فرعی در منطقه پنبه چوله و کردخیل با سطح بالای دبی مواجه خواهیم شد که باید جوانب احتیاط در وقوع سیلاب را داشته باشیم.
محمدی شیرکلایی، گفت: علاوه بر تداوم بارش‌ها در دشت و جلگه هم‌اکنون شاهد بارش برف در بسیاری از نقاط بالادست و ارتفاعات کوهستانی هستیم.
وی با اشاره به وقوع زلزله در چهاردانگه ساری خاطرنشان کرد: این زلزله با 3.3 ریشتر خوشبختانه خسارتی را به بار نیاورده است.
انتهای پیام/