خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای «دردنوشان» تمدید شد/ عمار تفتی در روایتی موسیقایی

مهر | فرهنگی و هنری | جمعه، 04 آبان 1403 - 13:46
پروژه نمایشی «دردنوشان» در قالب روایت-موسیقی به نویسندگی و کارگردانی عمار تفتی از امروز ۴ آبان به مدت یک هفته تمدید شد.
تفتي،عمار،نمايش،طراح،نوازنده،تمديد،كارگردان،صدا،مهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «دردنوشان» با محوریت سایکودرام و گروه درمانی روایتی از عمار تفتی است که بعد از اجرا در مهر ماه اکنون به مدت یک هفته تمدید شده است.
موضوع این نمایش، به ظاهر در مورد عشق و جوانب آن است، اما در بطن خود حامل رنجی مشترک است که موشکافانه به این موضوع روانشناختی می‌پردازد.
داستان نمایش، روایت واقعیتی است از زندگی عمار تفتی و بی‌پرده آنچه را بر روان آدمی گذشته است، بیان می کند اما در همین حین راه نجات از تله‌های روانشناسی که اکثریت قریب به اتفاق جامعه را در برگرفته، پیش پای مخاطب خود می‌گذارد.
این اجرا از امروز ۴ آبان به مدت یک هفته تمدید شده و ساعت ١٩ روی صحنه تماشاخانه «دا» می‌رود.
گروه تولید این نمایش عبارتند از طراح، نویسنده و کارگردان: عمار تفتی، آواز: نوید نوبخت، دکلماتور و نوازنده دف: مبینا منصوری، نوازنده کمانچه: مهشاد هاتف، طراح صدا: ارشام مؤدبیان، طراح پوستر: مرضیه رشیدی، ساخت تیزر: نیما محسنی، تصویربردار: مسعود عبدی، منشی صحنه، نور و صدا: لیلا نصیریان، خوشنویس و دستیار کارگردان: عالم صبور، عکاس: پیام احمدی کاشانی، راوی: عمار تفتی، مشاور رسانه: هدیه حدادی‌اصل.
علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.