خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای مأموریت‌های پلیسی با آخرین فناوری‌های نوین

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | جمعه، 04 آبان 1403 - 13:52
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا از اجرای مأموریت‌های پلیسی با استفاده از آخرین دستاورد‌های علمی و فناوری‌های به‌روز خبر داد.
ايپاس،پليس،نمايشگاه،پدافند

سردار احمد دولت‌خواه، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا اظهار داشت: سازمانی به بزرگی فراجا برای اجرای مأموریت خود نیازمند استفاده از آخرین دستاورد‌های علمی و دانشی در حوزه پلیسی است.
وی نمایشگاه ایپاس را زمینه‌ساز آشنایی پلیس با تجهیزات به روز پلیسی و امنیتی عنوان کرد و گفت: نمایشگاه ایپاس این ظرفیت را داشت تا نیازمندی‌های تخصصی پلیس در حوزه فنی و تخصصی را برطرف سازد.
دولت‌خواه ارتباط مستقیم بین پلیس و شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های تولیدی را از دیگر ظرفیت‌های نمایشگاه ایپاس دانست و تصریح کرد: پلیس می‌تواند از طریق ایپاس نیازمندی‌های دانشی و امنیتی خود را تأمین و تهیه کند و محصولی را تولید و وارد سامانه کند.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا، خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایپاس درگذشته توانسته بخش اعظم نیاز پلیس در دسترسی به فناوری‌های به‌روز را تأمین کند.
منبع: فارس