خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توضیحات متفکر آزاد درباره الحاق اراضی شهرک خاوران به تبریز

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 13:53
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئلهٔ الحاق اراضی شهرک خاوران به محدوده تبریز، موضوع مهمی است، گفت: رایزنی های بسیاری انجام شده تا مردم به حقوق خود برسند.
خاوران،اراضي،شهرك،روستا،تبريز،مجلس،شوراي،شهر،الحاق

روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه شورای شهر و روستا، فرصتی برای پیشرفت کشور است، گفت: 13 شهر در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و تعداد زیادی روستا در این حوزهٔ انتخابیه وجود دارد.
وی افزود: همکاری بسیار نزدیکی برای پیشرفت شهرها و روستاها داریم و اعضای این شوراها همواره پیگیر مسائل مربوط به شهر و روستا بوده‌اند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با ابراز امیدواری نسبت‌به نتیجه انتخابات شورای شهر و روستا در سال آینده، گفت: امیدواریم افرادی انتخاب شوند که در دل کار بروند و در حوزهٔ خدمات‌رسانی، افزایش رضایتمندی مردم را ایجاد کنند.
به رأی تعیین تکلیف شهرک خاوران در وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم خدشه وارد شد
وی درخصوص آخرین وضعیت الحاق اراضی شهرک خاوران، گفت: پیگیری این مسئله در سطح ملی در سال‌های اخیر ادامه داشته و استانداران فقید آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز و نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نسبت‌به این مسئله پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه مسئلهٔ الحاق اراضی شهرک خاوران به محدوده تبریز، موضوع مهمی است، گفت: در سابقه این اراضی هر اتفاقی که افتاده، امروز حقوق یک عده بر گردن مجموعه است و باید پاسخ داده شود.
متفکرآزاد اظهار کرد: ‌راه‌حل‌های ارائه شده برای حل مسئلهٔ اراضی شهرک خاوران، به لحاظ کارشناسی مخالفان جدی داشته و امیدواریم با رفع نگرانی‌های کارشناسی و فنی، این کار به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: درخصوص تعیین تکلیف وضعیت اراضی شهرک خاوران، رأی گرفته شد اما ظاهرا در تیم جدید وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم، به آن خدشه وارد شد و قرار شد دوباره مطرح شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت‌به اینکه خروجی مورد رضایت در این مسئله، برای همشهریان به وجود بیاید تا حقوقشان پایمال نشود، گفت: تا آخر پیگیر مسئلهٔ الحاق اراضی شهرک خاوران خواهیم بود و رایزنی‌های بسیاری انجام شده تا مردم به حقوق خود برسند.
انتهای پیام/