خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ میامی_جاجرم مسدود شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 13:58
شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی خبر داد و گفت: محور میامی_جاجرم تا اطلاع ثانوی مسدود است.
مسير،بابيان،سيلاب،تردد،محور،عميدي

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عمیدی ظهر آدینه در بازدید از محورهای حوزه استحفاظی شاهرود و میامی بابیان اینکه بارش باران منجر به جاری شدن سیلاب و لغزندگی جاده‌ها در برخی قسمت‌ها شده است، ابراز داشت: از رانندگان درخواست داریم از سفرهای غیرضروری در شرایط نامساعد جوی به طور جد اجتناب کنند.
وی بابیان اینکه هم اکنون محور میامی_ جاجرم مسیر تردد به خراسان شمالی مسدود اعلام شده است، افزود: حجم سیلاب در جاده علت این مسدودی است.
مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه تا پاکسازی محور از سیلاب همچنان جاده مسدود خواهد بود، ابراز داشت: راهداری با همکاری عوامل انتظامی و امدادی در حال بازگشایی مسیر و امداد رسانی لازم به در راه ماندگان هستند.
عمیدی بابیان اینکه در محور شاهرود به گرگان (توسکستان) نیز با بارش برف مواجه هستیم، تصریح کرد: تردد به سمت شمال کشور از این مسیر توصیه نمی‌شود.
وی با بیان اینکه تردد در این مسیر با کندی در حال انجام است، افزود: در صورت الزام به سفر زنجیر چرخ حتماً رانندگان باید همراه داشته باشند.