خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مقاومت با شهادت هر فرمانده قوی تر می‌شود

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 13:58
اهواز - امام جمعه خرمشهر گفت: دشمن تصور می‌کند با ترور فرماندهان می‌تواند مقاومت را شکست دهد و نابود کند اما برعکس با شهادت هر فرمانده آن مقاومت قوی تر و تفکر آن مقاومت گسترش می یابد.
صهيونيستي،مقاومت،لبنان،رژيم،شكست،رسوايي،دبستاني،الزامي،عادل،نماز

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره جنگ علیه غزه و لبنان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این صحنه شکست خورد و رسوایی غرب را به همراه داشت و اکنون ما در انتظاریم که این غده سرطانی از صفحه روزگار محور شود.
وی افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا با کمک تعدادی از حکام خائن عرب منطقه در سال‌های اخیر به دنبال به سرانجام رساندن طرح ابراهیم یا همان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود، که با عملیات طوفان الاقصی این طرح شکست خورد.
حجت الاسلام عادل پور بیان کرد: کشورهای غربی هم که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند و گوش فلک را کَر کرده‌اند همه دیدیم که در برابر کشتار هزاران کودک و زن در فلسطین و لبنان خم به ابرو نمی‌آورند و این رسوایی بزرگی است.
وی، شهادت شهید سید هاشم صفی‌الدین در لبنان را تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: دشمن تصور می‌کند با ترور فرماندهان می‌تواند مقاومت را شکست دهد و نابود کند اما برعکس با شهادت هر فرمانده آن مقاومت قوی‌تر و تفکر آن مقاومت و گفتار آن گسترش می‌یابد.
امام جمعه خرمشهر در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکل پیش آمده برای ثبت نام در پیش دبستانی‌ها هم تاکید کرد: در یک قانون نانوشته‌ای مردم را ملزم به ثبت نام در پیش دبستانی می‌کنند، اگر الزامی نیست چرا خانواده‌ها مجبور هستند و اگر الزامی است بودجه‌ای مؤثر برای آن در نظر گرفته شود چرا که مربیان پیش دبستانی تخصص لازم را ندارند و اغلب آنها نه حقوق مطلوب دارند و نه بیمه.