خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زیرساخت‌های آب و فاضلاب در خوزستان باید به نقطه مطلوب برسد

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 14:00
اهواز - امام جمعه اهواز گفت: زیر ساخت‌های آب و فاضلاب در اهواز و استان خوزستان آسیب دیده و باید به نقطه مطلوب برسیم.
پيگير،اهواز،موسوي،الاسلام،حجت،جوانان،كمك،استان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس جوانانی همچون بهنام محمدی و حسین فهمیده الگویی برای جوانان بودند اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز جوان و نوجوان حضور داشتند.
حجت الاسلام موسوی فرد بابیان اینکه باید پدران و مادران نسل نوجوان را به گونه‌ای تربیت کنند تا ایران اسلامی را در سراسر سرزمین‌های عالم حاکم کند، ادامه داد: باید پدران و مادران سرمایه گذاری کنند تا جوانان و نوجوانان کشور بتوانند کشور را به اوج خود برساند.
وی با اشاره به همدلی و کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان گفت: اگر هر خانواده ایرانی یکصد هزار تومان کمک کنند بسیار اثر گذار و کمک بزرگی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کرده است.
امام جمعه اهواز با اشاره به درخواست مردم از استاندار جدید بیان کرد: از استاندار می‌خواهیم بحث اشتغال آفرینی را پیگیر شود و از جوانان بومی استفاده کند، همچنین پیگیر وضعیت آب و فاضلاب استان باشد.
حجت الاسلام موسوی فرد بابیان اینکه زیر ساخت‌های آب و فاضلاب در اهواز و استان آسیب دیده و باید به نقطه مطلوب برسیم، ادامه داد: مدیران و مسئولان باید اراده کار کردن داشته و پیگیر حل مشکلات استان باشند.