خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دولت مطالبات گندم‌کاران را با سرعت پرداخت کند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:30
امام جمعه بجنورد، گفت: دولت مطالبات گندم کاران را با سرعت پرداخت کند.
مقاومت،خراسان،جبهه،شمالي،فلسطين،بجنورد،مطالبات،دشمن،نوري،جها ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: دستگیری از مسلمانان در هنگام سختی و مشقت برای سایر مسلمین وعده بهشت و آمرزش را به همراه دارد و خداوند متعال تضمین کرده افرادی که در این مواقع دست مومنین را می‌گیرند و دست برادران دینی را می‌فشارند بهشت به آنان می‌شود.
وی افزود: مردم مسلمان ایران در حوادث اخیر با کمک‌های مالی و حمایت‌های معنوی خود در کنار مردم مظلوم لبنان و فلسطین هستند و اعتقادات دینی و جهادی مردم ایران نشان داده که همواره حامی مظلومان است.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تشکر از خواهران استان خراسان شمالی در هدیه اموال خود به جنگ زدگان لبنان و غزه گفت: بانوان استان خراسان شمالی طلاهای زیادی را به مردم لبنان و غزه تقدیم کردند و این یک ایثار ارزشمند و گرانبها است.
نوری گفت این عمل بانوان استان خراسان شمالی مصداق کمکی است که مقام معظم رهبری آن را برای همه مسلمین فرض اعلام کردند.
این تعریف جهاد با مال است که انفاق و کمک به جبهه مقاومت است.
امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به لزوم پرداخت به موقع مطالبات گندم‌کاران گفت دولت باید هر چه سریع‌تر علاوه بر مشخص کردن قیمت گندم پرداخت مطالبات را در دستور کار قرار دهد و مطالبات فراوانی در این زمینه از ما هم وجود دارد، همچنین کشاورزان برای فصل سرد سال نگران وضعیت سوخت و تامین آن هستند و از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به شهادت خیل عظیمی از فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله و شیخ هاشم صفی‌الدین گفت: دشمنان برای زدن همه جبهه مقاومت کمر همت بسته‌اند و می‌خواهند به طور کلی اندیشه مقاومت را در منطقه ما از بین ببرند.
وی افزود: امروز بحث موضوع همه جبهه مقاومت است و پیروزی و شکست در این میدان برای همه جبهه مقاومت رقم می‌خورد و همه این اتفاقات با چراغ سبز آمریکا و کمک ایالات متحده آمریکا به رژیم اشغالگر قدس انجام می‌شود.
دشمن اقتدار ما را نشانه گرفته است و ما نمی‌توانیم در این میدان جهاد را ترک کنیم چرا که اگر جهاد را ترک کنیم، دشمن ما را ذلیل خواهد کرد.
امام جمعه بجنورد گفت: بسیاری از دولت‌های کشورهای عرب در این میدان رفوزه شدند و نه تنها حمایت میدانی و زبانی نکردند، بلکه از دشمن حمایت کردند.
حتماً این دولت‌ها در آتش خشم ملت‌های اسلامی می‌سوزند و خدا نیز آنها را لعنت و نفرین کرده است.
نوری گفت مردم فلسطین باید در سرزمین مادری خود حضور داشته باشند و بحث اشغالگری باید به‌زودی به پایان برسد.
اندیشه دولتی در این منطقه یک تفکر و القاء غلط است.
باید کل فلسطین برای مردم فلسطین باشد و کشور فلسطین به رسمیت شناخته شده باشد.
گفته شهید سید حسن نصرالله ما نه تنها کشوری را به نام اسرائیل بلکه روستا و حتی طویله‌ای را به نام اسرائیل به رسمیت نمی‌شناسیم و این غده سرطانی باید به‌زودی جمع شود.
وی افزود: امروز نفس راحت کشیدن مسلمانان در گرو از بین رفتن اسرائیل است و حتماً این وعده الهی محقق خواهد شد.
انتهای پیام/