خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گلریزان مقاومت، نشانگر معرفت بصیرت و دشمن‌شناسی مردم است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:30
فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه گلریزان مقاومت برای کمک به مردم لبنان، گفت: این صحنه ها نشانگر معرفت بصیرت، دشمن شناسی و عمق درک مردم  از واقعیت است.
مقاومت،تبريز،گلريزان،عاشورا،سردار،سپاه،فرمانده

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در حاشیه گلریزان مقاومت برای کمک به مردم لبنان، گفت: مردم غیرتمند، ایثارگر، شجاع و مهربان تبریز و آذربایجان شرقی همواره با ولایتمداری خود ثابت کرده‌اند که پشتیبان انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه هستند.
وی با اشاره به اینکه گلریزان مردم ولایتمدار تبریزی برای حمایت از جبهه مقاومت، صحنه‌ای غرورانگیز است، گفت: باعث افتخار است که شاهد کمک‌های عاشقانه، دلسوزانه، جانانه این مردم با جان و مال و دارایی خود به جبهه‌های مقاومت هستیم.
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: این صحنه‌ها نشانگر معرفت بصیرت، دشمن‌شناسی و عمق درک مردم از واقعیت است.
سردار عباسقلی‌زاده اظهار کرد: مردم آذربایجان همواره وظیفه خود را به درستی تشخیص داده و به موقع در دفاع از حق به پا خاسته‌اند.
وی با اشاره به اینکه مردم غیور تبریز در این برهه نیز وظیفه خود را به خوبی تشخیص داده و پای کار جبهه مقاومت آمدند، گفت: این مردم همواره پرچم اسلام را برافراشته‌اند و موجب عزت و سرافرازی آزادیخواهان جهان شده‌اند.
فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: بر مسئولان نیز واجب است تا به دور از سیاست زدگی در خدمت مردم شریف میهن اسلامی که همواره یارگیر مظلومان عالم بوده‌اند، باشند.
انتهای پیام/