خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دشمنی‌های تاریخی آمریکا با ایرانی‌ها برای نسل جوان بازگو شود

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:41
بندرعباس- امام جمعه موقت کیش با اشاره به سابقه خیانت‌های آمریکا بر علیه ملت ایران گفت: دشمنی‌های تاریخی آمریکا با ایرانی‌ها برای نسل جوان بازگو شود.
ايران،مقاومت،رژيم،مسير،كيش،ايمان،نماز،وعده،جمعه

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالرحمان یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به برخی خیانت‌های آمریکا در مردم ایران در طول تاریخ، اظهار کرد: دشمنی‌های تاریخی آمریکا با ایرانی‌ها برای نسل جوان بازگو شود.
وی قانون کاپیتولاسیون را تحقیر ملت ایران توسط آمریکایی‌ها دانست و افزود: امام خمینی (ره) در برابر این لایحه استکباری ایستادگی کرد.
یوسف پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای مردم ایران عزت و احترام به ارمغان آورد، بیان کرد: پیروزی خون بر شمشیر در برابر رژیم ستم شاهی، هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت در حوزه‌های علمی و درمانی، مقاومت در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه و عملیات‌های وعده صادق تنها بخشی از اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.
وی در ادامه با اشاره جنایات و قتل عام انجام شده در غزه به پشتیبانی غرب از صهیونیست‌ها، بیان کرد: طبق وعده الهی ظلم پایدار نخواهد ماند و نابود خواهد شد؛ حق همانند سیل طغیان‌گر مسیر خود را خواهد یافت و به زودی همگی شاهد آن خواهیم بود.
خطیب موقت نماز جمعه کیش ادامه داد: امروز نه تنها مردم مسلمان بلکه تمامی مردم آزاده جهان بر جنایتکاری رژیم صهیونیستی ایمان قلبی پیدا کردند و رفته رفته در مسیر مقاومت قد علم خواهند کرد.
وی اضافه کرد: جریان مقاومت با دستان خالی نشان داد که چگونه می‌توان با ایمان راسخ به مسیر خود، در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیست ایستاد و تن به ذلت نداد.