خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خبر مهم بانک مرکزی برای متقاضیان سکه ۱۴۰۳

اعتماد | همه | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:47
متقاضیان انواع سکه ربع، نیم و تمام بهار آزادی به تاریخ ۱۴۰۳ بزودی می‌توانند این سکه‌های جدید را از طریق معاملات حراج ‎مرکز مبادله دریافت کنند.
سكه،حراج،قطعه،ربع،معاملات،نيم،مبادله

متقاضیان انواع سکه ربع، نیم و تمام بهار آزادی به تاریخ ۱۴۰۳ بزودی می‌توانند این سکه‌های جدید را از طریق معاملات حراج ‎مرکز مبادله دریافت کنند.
کد خبر: 681166 | ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۱۵:۴۲:۳۷
با تمهیدات ‎بانک مرکزی و در راستای مدیریت بازار، از هفته آینده معاملات حراج ‎سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.
عرضه سکه در این دوره انبوه خواهد بود.
به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این مطلب اظهار کرد: متقاضیان انواع سکه ربع، نیم و تمام بهار آزادی به تاریخ ۱۴۰۳ نیز بزودی می‌توانند این سکه‌های جدید را از طریق معاملات حراج ‎مرکز مبادله دریافت کنند.
بیست و ششمین جلسه حراج سکه طلا در روز شنبه مورخ پس ۵ آبان ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود.
طبق اعلام مصطفی قمری‌وفا کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است.
به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.