خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غزه و لبنان خط مقدم مبارزه حق و باطل است

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:52
قزوین- امام‌جمعه آبیک گفت: تمام کفر، نفاق و استکبار علیه اسلام قیام کرده و به جنگ آمده‌اند و از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و اکنون غزه و لبنان خط مقدم مبارزه حق و باطل است.
آبيك،مقاومت،اسلامي،ره،اظهار،امام،خانواده،اشاره،جهان،ايران،كا ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبیک که در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) آبیک برگزار شد ضمن توصیه به تقوای الهی با اشاره به آیه ۲۷ سوره ابراهیم اظهار کرد: خداوند به تمام اعمال ما در پنهان و آشکار آگاه است و باید به ترک معاصی و گناه توجه ویژه کنیم.
امام‌جمعه آبیک به نقشه‌های دشمن برای نابودی نظام خانواده اشاره کرد و افزود: مرد خانواده باید نسبت به زن و فرزندان خود محبت داشته باشد و نقش مهمی در جلوگیری از آسیب دیدن خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.
خطیب جمعه آبیک در بخش دیگری از بیانات خود به کاپیتولاسیون و اعتراض حضرت امام (ره) اشاره و تصریح کرد: امام (ره) پس از کاپیتولاسیون فریاد زد که این ذلت برای ایران است و سرآغازی شد بر اوج عزت ایران اسلامی و امروز هم اعلام می‌کنیم که ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود.
حجت‌الاسلام روحانی در ادامه با بیان اینکه در عرصه بین‌المللی همچنان فلسطین، غزه و لبنان مسئله اصلی جهان اسلام است، افزود: در ۴۵ سال از عمر انقلاب ما همچنان فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده‌ایم و از عملیات طوفان الاقصی به بعد شاهدیم که تمام کفر، نفاق و استکبار علیه اسلام قیام کرده و به جنگ آمده‌اند و از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و اکنون غزه و لبنان خط مقدم مبارزه حق و باطل است.
امام‌جمعه آبیک اظهار کرد: امروز اگر امت اسلامی مقابل اسرائیل مقاومت نکند، فردا تهران، عربستان و کعبه را نیز ویران خواهد کرد
وی گفت: دولت‌های اسلامی، جهان عرب، سازمان بی ملل و شورای بی امنیت توجه داشته باشند که در حال امتحان پس دادن هستند و این در حالی است که رژیم صهیونیستی مقر خبرنگاران را که در تمام دنیا آزادی عمل دارند مورد هدف قرار داده و تعدادی از آنان را به شهادت می‌رساند، این شجاعت نیست که ساختمان ۱۰ طبقه را بر سر مردم بی‌دفاع خراب کنند که اگر می‌توانستند مقابل جوانان مقاومت ایستادگی می‌گردند و ۱۰ روز نتوانستند در میدان جنگ مقاومت کنند.
امام‌جمعه آبیک اظهار کرد: جهان غرب و آمریکا غلط می‌کنند از حقوق بشر دم می‌زنند درحالی‌که تمام دنیا شاهد است بیش از ۴۶ هزار انسان بی‌گناه کشته می‌شود و کاری نمی‌کنند و البته این خون‌های مقدس دامن آنان را خواهد گرفت و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروزی از آن حزب‌الله و جبهه مقاومت خواهد بود.
وی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده بیان کرد: این نوجوان ۱۳ ساله به مقامی رسید که امام (ره) او را رهبر معرفی کردند و الحمدالله در شهرستان آبیک نیز شهید ۱۲ ساله داشتیم که حماسه آفرید.