خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حل مشکلات معیشتی کشور اولین زمینه برای وفاق دولتی‌ها است

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:52
بندرعباس-امام جمعه هرمز با اشاره به شعار دولت چهاردهم گفت: حل مشکلات معیشتی کشور اولین زمینه برای وفاق دولتی‌ها است.
كشور،امام،هرمز،وفاق،مقاومت،مبارزه،همدل،رستاخيز،فهميده

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته هرمز اظهار کرد: شهید فهمیده یک الگویی است که به فرموده امام راحل، در قامت رهبری دیده شود و امروز جوانان لبنانی و فلسطینی از شهید فهمیده الگو گرفته و وارد میدان مبارزه شده‌اند.
وی افزود: خروش تاریخی امام علیه لایحه کاپیتولاسیون مبارزه با استعمار خارجی و مبارزه با ظلم داخلی و دفاع از استقلال و اسلامیت کشور بود و رهبر معظم انقلاب هم اگر با سند ۲۰۳۰ مخالفت کردند، مسئله دفاع از استقلال کشور بود چرا که مبانی نظام آموزشی کشور نباید بیرون از کشور نوشته شود.
امام جمعه هرمز بیان کرد: گفتمان دولت چهاردهم وفاق ملی است و اولین موضوع برای وفاق موضوع حل مشکلات معیشتی مردم و معضلات اقتصادی کشور است.
حجت‌الاسلام رستاخیز عنوان کرد: مسئله دیگر حفظ امنیت و ثبات کشور در مقابله با دشمن با منطق مقاومت است که همه باید برای آن همدل بوده و روی آن وفاق داشته باشند.
امام جمعه هرمز تصریح کرد: ایران اسلامی درباره تمامیت سرزمین و حاکمیت خود در جزایر سه‌گانه با احدی تعارف ندارد و با هیچ گروهی مذاکره نمی‌کند و این جزایر و خلیج‌فارس پاره تن ما است.
وی خاطرنشان کرد: جهاد طلایی زنان ایرانی برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان یک اتفاق بسیار مبارکی است که دختربچه، زن جوان و زنان مؤمن طلاهای خودشان برای مردم مظلوم لبنان هدیه می‌دهند، ایران همدل هم در جبهه مقاومت هم در جبهه جهاد مالی در کنار مقاومت ایستاده و در مقابل دشمن با تمام قدرت ایستادگی خواهد کرد.