خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تغییر رویکرد مبارزه رمز موفقیت مقاومت در برابر صهیونیسم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:53
امام جمعه موقت یزد با اشاره به تحولات جبهه مقاومت، گفت: تغییر رویکرد مبارزه، رمز موفقیت مقاومت در برابر صهیونیسم است.
امام،اعراب،يزد،محمدي،رويكرد،مقاومت،جمعه،موقت،صهيونيستي،خميني،ره

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سید ناصر محمدی، در خطبه‌های نماز جمعه چهارم آبان، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: خداوند راه برون‌رفت از مشکلات را برای کسانی که تقوا پیشه کنند فراهم خواهد کرد.
وی به سالروز اعتراض تاریخی امام خمینی(ره) در سال 1343 به لایحه کاپیتولاسیون، از ستم‌های دوران پهلوی یاد کرد و گفت: چگونه این لایحه با هدف مصونیت اتباع خارجی و عملکردهای بیگانه در ایران به تصویب رسید و موجب افشاگری امام خمینی(ره) و نهایتاً تبعید ایشان شد.
امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ شش روزه اعراب و رژیم صهیونیستی در سال 1346 اشاره کرد و گفت، این جنگ که با شکست اعراب و اشغال بیشتر سرزمین‌های فلسطینی به پایان رسید، نشان از فقدان وحدت و تمرکز اعراب بر موضوع مقاومت داشت.
محمدی افزود: اگر امروز مقاومت توسط گروه‌های مسلمان مانند حماس و حزب‌الله به شکلی قدرتمندتر ادامه دارد، به دلیل تغییر ماهیت و رویکرد مبارزات است که اکنون با محوریت اسلام و جهاد فی سبیل الله هدایت می‌شود و در مسیری که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند، پیش می‌رود.
امام جمعه موقت یزد این تغییر رویکرد را عامل اصلی پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم دانست و گفت: با همین تغییر رویکرد چالش بسیار جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد شده که پایان آن نابودی اسرائیل است.
وی به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و از دولتمردان خواست با تمام تلاش خود در جهت بهبود معیشت مردم گام بردارند و از تکرار اشتباهات گذشته بپرهیزند.
محمدی خواستار مهار تورم و کنترل بازار ارز و سکه شد که به گفته وی، تأثیر مستقیمی بر زندگی و رفاه مردم دارد.
انتهای پیام/781/