خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تلاش جهت تیم‌داری رده‌های پایه در اردبیل - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:53
باشگاه اردبیل تلاش می کند تا در رده های پایه تیم مستعدی را روانه مسابقات رده سنی نوجوانان در سطح استان و کشور کند.
اردبيل،باشگاه،ورزشي،سرعين،حمايت،استان،گردشگري،فرهنگي،ملي،فوت ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مدیر باشگاه فرهنگی، ورزشی اردبیل در آیین رونمایی از لباس ورزشی این باشگاه با اسپانسری و حمایت پل سه طبقه‌ای معلق سرعین در ورزشگاه تختی اردبیل اظهار داشت: در سال‌‌های اخیر و با اخذ مجوز قانونی و پشتیبانی اسطوره فوتبال ایران، علی دایی موفق شدیم تا این باشگاه را در رده‌های سنی زیر 10، 12 و 15 فعال و پویا نگه داریم.
جمال پیله‌ور تصریح کرد: هدف اصلی شناسایی استعدادهای فوتبالی در سطح استان در رده‌های پایه است تا بتوانیم آنها را به باشگاه‌های استانی و ملی معرفی کنیم.
وی با قدردانی از حضور حسین عباسی‌نیا مدیرعاملی پل معلق ورگه‌سران سرعین در حمایت و پشتیبانی از این تیم به ویژه تهیه البسه گفت: قول مساعد گرفتیم تا این اسپانسر مالی در فعالیت تیم نوجوانان اردبیل یاریگر ما بوده و پشتیبانی‌های لازم را انجام دهد.
مدیر باشگاه فرهنگی، ورزشی اردبیل افزود: متأسفانه در استان اردبیل نبود اسپانسر و حامی مالی باشگاه‌ها را به شدت رنج می‌‌دهد و ما مجبور می‌شویم تا از خانواده‌ها بخشی از منابع هزینه‌ای خود را تأمین کنیم که ضرورت دارد واحدهای صنعتی و تولیدی و فعال در بخش گردشگری در حمایت از ورزش استان گام‌های جدی بردارند.
پیله‌ور در ادامه خاطرنشان کرد: ما حتی ورزشگاه تختی را به صورت ساعتی و روزانه اجازه می‌کنیم که هزینه‌‌های آن بسیار سرسام‌آور است و ضرورت دارد مدارس فوتبال و باشگاه‌‌ها مورد حمایت قرار گیرد تا ما بتوانیم چهره‌های فوتبالی همچون کریم انصاری‌فرد، سجاد شهبازی، مهرداد شیروند و دیگر بازیکنان مستعدی را در سطح ملی و حتی جهانی معرفی کنیم.
مدیر باشگاه فرهنگی، ورزشی اردبیل اضافه کرد: استان اردبیل، استان مستعد برای ورزش فوتبال است که با حمایت و پشتیبانی چنین شخصیت‌هایی به راحتی می‌توانیم زمینه را برای پیشرفت و توسعه روزافزون فراهم کنیم.
در این مراسم مدیرعامل منطقه گردشگری ورگه‌سران سرعین نیز با قدردانی از فعالیت خوب باشگاه فرهنگی، ورزشی اردبیل بیان کرد: همه ما به وجود چهره فاخر و فوتبالی این خطه که نام و آوازه ملی، آسیایی و جهانی دارد، علی دایی افتخار می‌کنیم.
حسین عباسی‌نیا در ادامه یادآور شد: ما در خدمت این باشگاه هستیم تا زمینه برای پرورش استعدادها و معرفی توانمندی‌های ورزشی در این رشته فراهم آید که قطعا در سال‌های آینده چهره‌های ورزشی مستعدی را از این باشگاه در سطح ملی و جهانی به عینه مشاهده خواهیم کرد.
مدیرعامل منطقه گردشگری ورگه‌سران سرعین تصریح کرد: ورزشکاران این باشگاه در صورت تمایل می‌توانند از منطقه گردشگری ورگه‌سران سرعین و پل معلق سه طبقه منحصربه فرد احداث شده به همراه خانواده به صورت رایگان بازدید کرده و از نزدیک با این سازه منحصربه فرد بیشتر آشنا شوند.
انتهای پیام/131