خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی بوشهری‌ها علیه رژیم صهیونیستی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 15:53
نمازگزاران بوشهری در جمعه خشم با شرکت راهپیمایی و سر دادن شعارهایی جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
اسرائيل،حمايت،پيروز،آمريكا،نابود،غزه،بوشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نمازگزاران بوشهری ظهر امروز در ادامه جمعه‌های خشم علیه اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار با برپایی راهپیمایی باشکوه از جنایات، کودک‌کشی و تجاوزگری این رژیم منحوس و حمایت آمریکا اعلام انزجار و از مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان حمایت کردند.
این مراسم که از مصلا جمعه تا میدان قدس بوشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا، جوانان، نوجوانان، زنان و بسیجیان برگزار شد، شرکت‌کنندگان با شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نفرت خود را کودک‌کشان صهیونیستی و آمریکای جنایتکار فریاد زدند.
راهپیمایان همچنین با شعارهای «اسرائیل بی‌ریشه هرگز پیروز نمی‌شه، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، غزه پیروز است صهیونیست نابود است، این همه قتل و غارت حمایت از آمریکا است، صهیونیست جنایت می‌کند شیطان حمایت می‌کند، حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است، پیروزی با حماس است اسرائیل در هراس است»، جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه و لبنان محکوم و حمایت خود را از رزمندگان جبهه مقاومت و مردم بی‌گناه لبنان و فلسطین اعلام کردند.
بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرهای مختلف استان بوشهر، راهپیمایی جمعه خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی در 25 شهر استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
انتهای پیام/190/