خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امام جمعه سمنان: "تشکیل کشور مستقل فلسطین" مطالبه جهانی شود

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 17:12
امام جمعه سمنان تبدیل شدن "تشکیل کشور مستقل فلسطین" به مطالبه جهانی را خواستار شد.
رژيم،صهيونيستي،سمنان،مطيعي،غاصب،فلسطين،جمعه،اشاره،كشور،منحوس ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان، اظهار داشت: همه باید برای تشکیل کشور مستقل فلسطین مطالبه کنند.
وی با اشاره به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، افزود: سخنان اخیر رئیس‌ جمهور روسیه در شرایط فعلی مبنی بر لزوم تشکیل یک کشور مستقل به نام فلسطین قابل توجه است.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به تأکید پوتین بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطین بیان کرد: اگر یک فرد غیرمسلمان چنین نظری دارد، ما مسلمانان باید دوچندان تلاش کنیم تا این امر محقق شود، چرا که دشمن صهیونیستی تنها به فلسطین قانع نیست و پس از آن به سراغ دیگر کشورها می‌رود.
مطیعی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، عنوان کرد: این اعتراف یکی از فرماندهان خود رژیم غاصب صهیونیستی است که در صورت استمرار جنگ، این رژیم منحوس شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی به شدت تحت فشار است، خاطرنشان کرد: اگر چه رژیم غاصب صهیونیستی تلفات خود را در نبرد با مقاومت اعلام نمی‌کند، اما مواجهه نیروهای نظامی این رژیم منحوس با فشارهای مالی، روانی و خانوادگی موضوعی است که کتما‌ن پذیر نیست.
امام جمعه سمنان، افزود: شعله جنگی که رژیم غاصب صهیونیستی برافروخته است، دامن خود آنان را گرفته و شاهد هزینه روزانه 130 میلیون دلاری این رژیم جنایتکار در این جنگ هستیم و همه این‌ها سبب آن می‌شود که آنها به دنبال برقراری آتش‌بس باشند.
مطیعی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز همه ما وظیفه داریم از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت و پشتیبانی کنیم، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز حزب‌الله قوی‌ترین مدافع لبنان و مستحکم‌ترین سپر در برابر رژیم صهیونیستی است.
وی با بیان اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی نه‌تنها به دنبال تجزیه لبنان است، بلکه می‌خواهد بر دیگر کشورهای اسلامی نیز تسلط یابد، گفت: تکلیف جمهوری اسلامی و ما به‌عنوان مسلمانان این است که همواره از مجاهدان در برابر فتنه اشغالگران حمایت کنیم.
امام جمعه سمنان با اشاره به برگزاری پویش همدلی طلایی در کشور، از استقبال مردم در این پویش قدردانی کرد.
توجه به اصول پدافند غیرعامل به ویژه در حوزه بیولوژیک و نام‌گذاری ایستگاه راه‌آهن دامغان به نام شهید امیرعبداللهیان از دیگر محورهای خطبه‌های امرو نماز جمعه سمنان به امامت حجت‌الاسلام مطیعی بود.
انتهای پیام/363/