خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خانه روزنامه‌نگاران شهر، آماده بهره‌برداری است

مهر | اجتماعی و حوادث | جمعه، 04 آبان 1403 - 17:46
شهردار منطقه ۷ تهران اعلام کرد: خانه روزنامه‌نگاران شهر که در این منطقه و در سه‌راه طالقانی قرار دارد، آماده بهره‌برداری است.
خانه،روزنامه،نگاران،شهر،تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احمدی شهردار منطقه ۷ تهران طی بازدیدی که به همراه عبدالمطهر محمد خانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از خانه روزنامه نگاران شهر داشت، با بیان اینکه خانه روزنامه‌نگاران شهر که در منطقه ۷ و در سه‌راه طالقانی قرار دارد در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، گفت: خانه روزنامه‌نگاران شهر که پیش از این یک خانه قدیمی بود، هم اکنون تبدیل به محلی برای اهالی روزنامه نگاری، خبرنگاری و رسانه می‌شود.
علی احمدی افزود: این خانه که قدمت آن به صد سال می‌رسد توسط شهرداری تهران مرمت شده و در اختیار روزنامه نگاران قرار خواهد گرفت و بر اساس مرمت صورت گرفته در این خانه، این مکان می‌تواند به محیطی برای برگزاری رویدادها و نشست‌های رسانه‌ای متعدد شود.
وی در ادامه بیان کرد: این محل با تغییر کاربری و مستحکم سازی با آخرین دانش روز، هم اکنون مکانی مناسب و امن برای حضور و فعالیت اهالی رسانه است و شهرداری تهران امیدوار است با افتتاح خانه روزنامه نگاران شهر، به روزنامه نگاران و اهالی رسانه در توسعه حرفه و دانش روزنامه نگاری یاری برساند.