خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خودکشی نافرجام مرد آستارایی با حضور به موقع پلیس

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 19:40
آستارا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: مرد ۴۳ ساله ای در آستارا که قصد خودکشی داشت با حضور به موقع و مشاوره پلیس نجات پیدا کرد.
حضور،محل،اورژانس،پليسي،مأموران،انتظامي،ساختمان

سرهنگ مرتضی احدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی آقای ۴۳ ساله از روی ساختمان ۸ طبقه نیمه کاره در خیابان فارابی، بلافاصله مأموران پلیس در محل حاضر شدند.
وی افزود: مأموران پس از حضور در محل بلافاصله با هوشیاری وارد عمل شده و با شیوه‌های پلیسی و روانشناختی و با صحبت با فرد مذکور که درخواست حضور همسر و دختر خردسال خود را داشت با هماهنگی‌های لازم مقدمات حضور خانواده وی را در محل فراهم نموده و جوان ۴۳ ساله را که به دلیل اختلافات خانوادگی قصد پرت کردن خود از روی ساختمان را داشته از اقدام خود منصرف و با حضور نیروهای اورژانس اجتماعی با سلامتی به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران انتظامی، آتش نشانی و اورژانس اجتماعی این عمل نوع دوستانه و خدا پسندانه آنها، گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.