خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 04 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جبهه مقاومت با شهادت صفی الدین برای آزادی قدس شریف مصمم‌تر شد

مهر | اجتماعی و حوادث | جمعه، 04 آبان 1403 - 19:52
وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، شهادت مجاهد نستوه و مبارز مقتدر سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت و بیان داشت: جبهه مقاومت با شهادت صفی الدین برای پیروزی قطعی و آزادی قدس شریف مصمم‌تر شد.
مقاومت،جبهه،آزادي،صفي،الدين،شهادت،رژيم،صهيوني،مبارز،لبنان،نس ...

به گزارش مهر، وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، شهادت مجاهد نستوه و مبارز مقتدر سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت و بیان داشت: جبهه مقاومت با شهادت صفی الدین برای پیروزی قطعی و آزادی قدس شریف مصمم‌تر شد.
متن کامل پیام علیرضا کاظمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سید هاشم صفی الدین؛ رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان و از یاران صدیق سید حسن نصرالله و ازمجاهدان مبارز و فرماندهان رشید و سلحشور جبهه مقاومت بود که در استمرارجنایت‌های وحشیانه و ضد بشری رژیم غاصب و کودک کش صهیونی، به کاروان شهدا پیوست.
صفی الدین یکی از اسطوره‌های جبهه مقاومت اسلامی و از یاوران ملت مظلوم و قهرمان لبنان بود که سراسر عمر خویش را در مبارزه با دشمنان خونخوار و در دفاع از حق و عدالت سپری کرد و با شهادت خود در راه آرمان‌های کشورش، جلوه‌ای از ایثار، مقاومت و پایداری در برابر ظلم و بیداد وحشیانه رژیم صهیونی را در چشم جهانیان ترسیم کرد و جبهه مقاومت را برای پیروزی قطعی و آزادی قدس شریف از چنگ رژیم اشغالگر، مصمم‌تر و راسخ‌تر کرد.
بی شک خون این شهید بزرگ، وحدت، هم دلی و وفاق جهان اسلام را برای آزادی فلسطین عزیز تعمیق خواهد بخشید و طومار نابودی رژیم جعلی و جلاد صفت صهیونی را درهم خواهد پیچید.
این جانب ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید، شهادت این مجاهد مبارز و نستوه جبهه مقاومت را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، رئیس جمهور محترم و تمامی ملت‌های آزاده و آزادی خواه در سراسر جهان بویژه در کشورهای جبهه مقاومت و لبنان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گویم و امیدوارم به برکت خون این شهیدان، به زودی شاهد اهتزاز پرچم صلح و آزادی در سراسر کره خاکی، به‌ویژه در سرزمین‌های اشغالی باشیم.