خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 05 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت توجه مسئولان نسبت به تامین منابع فرهنگی اجتماعی و ورزشی قم

مهر | استان‌ها | جمعه، 04 آبان 1403 - 22:58
قم- مشاور امور ورزش و جوانان نماینده قم در مجلس گفت: مسئولان نسبت به تامین منابع مورد نیاز برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌های شهر قم اهتمام داشته باشند.
قم،ورزشي،كميته،جوانان،پرديسان،ورزش،اسلامي،محلات،مقدس،نماينده

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کنعانی شامگاه جمعه در دیدار با اهالی محله یک مسکن مهر پردیسان اظهار کرد: کمیته ورزش و جوانان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات بسیجیان و مشکلات این عرصه در سطح محلات پردیسان است.
مشاور امور ورزش و جوانان نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به کار گیری نیروهای جوان در زمینه مدیریت شهری و استانی با توجه به انگیزه و توانمندی ایشان باعث پیشرفت و رشد، توسعه در استان می‌شود.
مسئول کمیته تربیت بدنی قرارگاه کرامت پردیسان ابراز کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و رفع مشکلات ورزشی مبنی بر تأمین اراضی ورزشی و رویدادهای مرتبط در اولویت کمیته ورزشی قرار دارد.
وی تصریح کرد: کمیته ورزشی و جوانان استان قم و دکتر منان رئیسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی آماده دریافت پیشنهادات و پیگیری گزارشات حاصله محلات در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است.
کنعانی عنوان کرد: شهر مقدس قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و وجود مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
مشاور امور ورزش و جوانان نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: شهر مقدس قم از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است و مسئولان می‌بایست با سیاستگذاری درست و منسجم نسبت به تأمین منابع مورد نیاز فرهنگی و ورزشی و بهره گیری از این ظرفیت‌ها اهتمام داشته باشند.
مسئول کمیته تربیت بدنی قرارگاه کرامت پردیسان خاطرنشان کرد: کارگروه ورزش و جوانان استان قم مصمم است تا نهایت همکاری و تعامل را با محلات شهر قم و پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق رسالت خدمت به مردم داشته باشد.