خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 05 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رکورد حزب الله با انجام 47 عملیات علیه اسرائیل طی یک روز

تسنیم | بین‌الملل | جمعه، 04 آبان 1403 - 23:52
رسانه های رژیم صهیونیستی از بر جا گذاشته شدن یک رکورد در عملیات های حزب الله علیه اشغالگران صهیونیست طی امروز جمعه خبر دادند.
حزب،الله،صهيونيست،نظاميان،قرار،بيانيه،هدف،رزمندگان،موشكباران ...

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تا این ساعت، حزب الله، 47 عملیات علیه نظامیان اسرائیلی و جبهه داخلی(شمال فلسطین اشغالی) انجام داده است که بالاترین رقم از زمان آغاز جنگ و یک رکورد به شمار می رود.
ضربات مرگبار جدید حزب الله به ارتش رژیم صهیونیستی در چندین نقطه
حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف شهرک حولا موشکباران کردند.
در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از 12 نظامی را در اطراف شهرک عدیسه با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که تلفات قطعی به آنها وارد کرد.
پس از گذشت 20 دقیقه از این حمله، یک خودروی نظامی دشمن از نوع همر برای کمک به یگان اول که مورد حمله قرار گرفت، دخالت کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی آنها را نیز با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که به هلاکت و زخمی شدن متجاوزان منجر شد.
حزب الله همچنین از هدف قرار دادن آشیانه توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در «نافه زیف» با چندین موشک خبر داد.
در عملیات دیگر حزب الله، تجمع نظامیان صهیونیست در سایت المناره با توپخانه هدف قرار گرفت.
حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از چهار نظامی را در نزدیکی محله الوزانی شهرک کفرکلا هدف قرار دادند که همگی آنها کشته یا زخمی شدند.
در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از سه نظامی را در نزدیکی خودروی نظامی آنها در کفرکلا هدف قرار دادند که به هلاکت یا زخمی شدن همه این نظامیان منجر شد
حزب الله در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را در شرق شهرک مرکبا دو بار دیگر با موشک هدف قرار داده است.
در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی، تجمع نظامیان صهیونیست را بین کفرکلا و المطله موشکباران کرده اند.
حزب الله همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین حتسور را موشکباران کرده است.
حزب الله از موشکباران پایگاه بیت هلل ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن نظامیان رژیم در این پایگاه خبر داد.
در عملیات دیگر حزب الله، تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک مسکفعام با موشک هدف قرار گرفت که طی این دو عملیات تلفاتی به نظامیان صهیونیست وارد شد.
حزب الله در بیانیه دیگر اعلام کرد که برای سومین بار، تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک صهیونیست نشین المناره موشکباران کرد.
حزب الله در چهلمین بیانیه خود از موشکباران تجمع نظامیان صهیونیست در کفرکلا در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و پاسخ به تجاوزات و جنایات مستمر اشغالگران خبر داد.
حزب الله در بیانیه شماره 41 خود از صبح امروز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، شهرک صهیونیست نشین کتسرین را موشکباران کردند.
پایگاه هوایی «رامات دیوید» با موشک منحصر به فرد هدف قرار گرفت
حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود، در چارچوب عملیات خیبر و با ندای لبیک یا نصرالله، پایگاه هوایی رامات دیوید را با موشک منحصر به فرد هدف قرار دادند.
رزمندگان حزب الله، تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک های صهیونیست نشین کفرگلعادی و مسکفعام موشکباران کردند.
رزمندگان حزب الله، کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را موشکباران کردند.
حزب الله در دو بیانیه جداگانه از موشکباران تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه رویسات العلم در تپه های کفرشوبای اشغالی لبنان و نیز حمله پهپادهای انتحاری خود به تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف شهرک یعرا و اصابت دقیق پهپادها به اهداف خود خبر داد.
در سومین بیانیه حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی با انبوهی از پهپادهای انتحاری، تجمع نظامیان صهیونیست را در کفرگلعادی هدف قرار دادند که پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کردند.
انتهای پیام/