خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 15 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارتقای سطح خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران از وظایف اصلی سازمان پایانه‌هاست

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 15 آبان 1403 - 15:11
سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران به بررسی و مرتفع کردن مشکلات عموم شهروندان، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری تأکید کرد.
پايانه،مسافري،بازديد،مديران،رحماني

حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان به همراه جمعی از مدیران سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف پایانه مسافری جنوب، در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته و در دست اقدام آن مجموعه قرار گرفت.
رحمانی در این بازدید از بخش‌های مختلف پایانه شامل، خوابگاه رانندگان، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری، سالن پایانه، ایستگاه اتوبوس‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محوطه پایانه، پارکینگ و...
بازدید و نکات لازم را به مدیران حاضر تأکید کرد.
رحمانی در ادامه ضمن بازدید از نقاط مختلف پایانه و تأکید بر حضور بیشتر مدیران و معاونین در سطح پایانه‌ها، افزود: نظافت و شستشوی مستمر پایانه، رسیدگی به فضای سبز موجود و توجه ویژه به خدمات رفاهی و اجتماعی در سطح پایانه باید از اولویت‌های مدیران پایانه‌ها باشد.
بر اساس این گزارش، پایانه مسافری جنوب در سال ۱۳۵۳ ساخته شده و نخستین پایانه مسافری تهران محسوب می‌شود.
این پایانه به طور میانگین سالانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد دارند و ۳۰ شرکت مسافربری در آن به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.