سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهدای تندیس زرین رضایتمندی مشتری به هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

مهر | بازار | شنبه، 26 آبان 1403 - 22:34
تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اهدا شد.
مشتري،رضايتمندي،اجلاس،مديران،خدماتي،سراسري

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر، چهاردهمین اجلاس سراسر رضایتمندی مشتری با حضور فعالین بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
در این اجلاس سراسری، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت، نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار از مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.
گفتنی است که در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان متخصصان و مدیران ایران، کانون ارزشیابی شایستگی مدیران همراه بود، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سطح ملی به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه خدماتی اهدا شد.