خدمت به مجاوران باید تشکیلاتی و مستمر باشد
مشهد- نماینده ولیفقیه در خراسان رضوی گفت: خدمت به مجاوران حرم رضوی باید با استمرار و برنامهریزی دقیق صورت بگیرد تا دچار وقفه نشود.
به گزارش خبرگزاری مهر، آیتالله سید احمد علمالهدی در دیدار با هادی غلامی، مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی که در دفتر نماینده ولیفقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کسی که توفیق خدمت در آستان مقدس رضوی را پیدا میکند باید فعالیتها و اقدامات او نیز مورد رضایت امام رضا (ع) قرار بگیرد.
نماینده ولیفقیه در خراسان رضوی افزود: خدمات و فعالیتهای بسیاری در حرم مطهر رضوی انجام میشود که هرکدام بهنوبه خود ارزشمند و قابلتحسین است اما برای انجام بعضی از خدمات امام رضا (ع) خودشان افراد را انتخاب و استخدام میکنند.
وی با بیان اینکه فعالیت شما در بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از قبیل چنین خدماتی است، ادامه داد: بسیاری از زائرانی که به حرم امام هشتم (ع) مشرف میشوند، حاجتهای مادی دارند و ازآنجاکه آن حضرت هیچ حاجتی را بیپاسخ نمیگذارند و تفاوتی بین زائران خود قائل نیستند، شما عزیزان عوامل ایشان برای انجام این مقصود هستید.
علم الهدی با اشاره به اینکه جدیت، پشتکار و روحیه تشکیلاتی داشتن، ویژگیهای بارز شما در دوران مدیریتی است، تأکید کرد: امیدواریم برنامهریزی خود را در خدمترسانی به مجاوران بهگونهای انجام دهید که بتوانید استمرار داشته باشید و دچار وقفه نشوید.