سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چمران: خدمات دهی شایسته به مردم رضایت عمومی را در پی دارد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 دی 1403 - 11:12
رشت- رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای کشور به نقش تأثیرگذار مدیریت‌های محلی در جامعه اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات شایسته به مردم منجر به رضایت عمومی می شود.
شوراها،عمومي،اسلامي،كشور،شوراهاي،رضايت،رضايتمندي،چمران

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلانشهرها و شهرهای مرکز استان‌ها با بیان اینکه کشور ما باید به سمتی پیش برود که کارهای مردم به خودشان سپرده شود به جایگاه و اهمیت و نقش شوراهای اسلامی شهرها و روستاها پرداخت و اظهار کرد: بنا به فرمایش امام راحل با مشارکت مردم کارها بهتر و راحت‌تر انجام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت برای مسائل کلان کشور اقدام می‌کند به نقش تأثیرگذار مدیریت‌های محلی اعم از شوراهای شهرها، شهرستان‌ها، استان‌ها و روستاها برای ساماندهی مسائل محلی تاکید کرد و گفت: بخش عمده‌ای از رضایتمندی عمومی در سراسر کشور به شوراها و شهرداری‌ها مرتبط است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر شوراها و شهرداری‌ها خوب کار کنند و خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه دهند، رضایت عمومی به وجود می‌آید و این رضایت مندی به وابستگی بیشتر ملت به دولت، مجلس و قوه قضائیه منجر می‌شود.
چمران سپس بر انسجام ملی و مذهبی به عنوان یکی از نیازمندی‌های بسیار جدی و حساس کشور تأکید کرد و افزود: خدمات شوراها و شهرداری‌ها می‌تواند در انسجام ملی و مذهبی بسیار کارساز باشد.
وی با اشاره به اینکه شاید بسیاری از دولت‌ها به این موضوع کمتر توجه کرده‌اند اما رضایت عمومی به دست شوراها و شهرداری‌هاست گفت: هر انسانی از بدو تولد تا بعد از مرگ، با شهرداری کار دارد و اگر شهرداری‌ها و شوراها خوب کار کنند، رضایتمندی عمومی بهتری فراهم می‌شود.