کاربردهای پنل پیامکی برای اطلاع رسانی در رسانهها
در ادامه، شما را با کاربردهای مهم پنل پیامکی در رسانهها آشنا خواهیم کرد؛ اگر آمادهاید که رسانهای مدرنتر و تاثیرگذارتر بسازید، ادامه مطلب را بخوانید!
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، رسانههای خبری به عنوان منبع اصلی دریافت اطلاعات و اخبار روزانه، باید دارای ابزارهایی باشند که ارتباطی سریع و مستقیم با مخاطبان را فراهم کنند.
اینجاست که استفاده از پنل پیامکی نقش کلیدی را ایفا میکند.
با این ابزار، رسانهها میتوانند اخبار فوری، تحلیلها و اطلاعرسانیهای مهم را در کمترین زمان ممکن به دست مخاطبان برسانند.
اما کاربردهای پنل پیامکی تنها محدود به ارسال اخبار نمیشود؛ بلکه میتوان با هدف افزایش تعامل، جذب مخاطب و حتی ایجاد ارزش افزوده برای خدمات رسانهای از آن بهره برد.
آیا میدانید که بیش از ۹۵٪ پیامکها ظرف چند دقیقه پس از دریافت خوانده میشوند؟
این یعنی استفاده از پیامک میتواند اثربخشی کمپینهای اطلاعرسانی شما را چندین برابر کند.
خصوصاً اینکه برای مشاهده پیامک هم نیازی به اینترنت یا گوشی هوشمند نیست؛ تنها یک گوشی موبایل ساده متصل به شبکه مخابراتی کفایت میکند.
در ادامه، شما را با کاربردهای مهم پنل پیامکی در رسانهها آشنا خواهیم کرد؛ اگر آمادهاید که رسانهای مدرنتر و تاثیرگذارتر بسازید، ادامه مطلب را بخوانید!
کاربردهای پنل پیامکی در رسانهها:
پنل پیامکی ابزاری قدرتمند برای رسانهها است که امکان اطلاعرسانی سریع و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان را در سطح وسیعی فراهم میکند.
از ارسال اخبار فوری گرفته تا برگزاری نظرسنجیهای پیامکی، این ابزار به رسانهها کمک میکند تا جامعهای وفادار و پویا از مخاطبان داشته باشند.
در ادامه به ۶ مورد از کاربردهای پنل پیامکی برای رسانهها را معرفی میکنیم.
۱: ارسال اخبار فوری به مشترکین
یکی از کاربردهای پنل پیامکی در رسانهها، ارسال سریع اخبار فوری به مخاطبان است.
با این ابزار، رسانهها میتوانند در کمترین زمان، اخبار مهم و حیاتی را به اطلاع مشترکین خود برسانند.
سرعت بالا و دقت پیامرسانی از ویژگیهای برجسته پیامک در اطلاعرسانی اخبار فوری است.
این روش همچنین نسبت به سایر کانالها، نرخ بازدید بسیار بالاتری دارد و اطلاعات به طور مستقیم به دست مخاطبان میرسد.
برای مثال در شرایط اضطراری میتواند پیامکی مانند «خبر فوری؛ بارش شدید باران در (نام شهر) باعث جاری شدن سیل شده است.
جدیدترین هشدارهای هواشناسی را در (نام خبرگزاری) دنبال کنید.»
۲: ساخت لیست خبرنامه برای اشتراک اخبار
یکی دیگر از کاربردهای پنل پیامکی برای سایتهای خبری و رسانهها، ساخت لیست اشتراک یا خبرنامه پیامکی برای دریافت اخبار مهم است.
میتوانید با ساخت بستههای اشتراک خاصی، مهمترین اخبار را به دست مشترکین برسانید.
مثلاً سالها پیش یکی از دانشجویان دانشگاه با ساخت یک وبلاگ، اشتراکهایی را برای ارسال مهمترین اخبار دانشگاه ایجاد کرده بود.
هر فردی که این اشتراکها را خریداری میکرد در یک گروه خاصی از دفترچه مخاطبان پنل پیامکی قرار میگرفت و متناسب با مشخصات بسته و بر اساس فوریت برای یک ترم مهمترین اخبار تحصیلی را دریافت میکرد.
۳: افزایش تعامل مخاطبان با رسانه
تعامل کاربران با رسانه یکی از اهداف اصلی هر پلتفرم خبری است.
با پنل پیامکی، رسانهها میتوانند با مخاطبان خود ارتباطی دو سویه برقرار کنند.
ارسال پیامکهای مرتبط با محتوا، اطلاعرسانی درباره موضوعات پرطرفدار و دعوت از کاربران برای ارائه نظرات یا شرکت در فعالیتهای رسانهای، باعث افزایش تعامل و رضایت مخاطبان میشود.
مثلاً در شرایط فعلی رسانهها میتوانند با ارسال پیامکی مانند «نظر شما مهم است؛ به نظر شما بهترین راهحل کاهش آلودگی هوای تهران چیست؟
نظرات خود را به این شماره پیامک کنید.» ارسال کرده و با توجه به نظرات مخاطبان به انتشار دغدغه شهروندان در رسانه خبری بپردازند.
۴: برگزاری نظرسنجی پیامکی
یکی از بهترین قابلیتهای پنل پیامکی ارائه سیستم نظرسنجی پیامکی است.
رسانهها میتوانند از طریق پیامک، نظرات کاربران را درباره موضوعات مختلف جمعآوری کرده و سپس در قالب خبر در رسانه به انعکاس آن بپردازند.
این روش، سریع است، نرخ پاسخدهی بالایی دارد و از همه مهمتر در دسترس افراد بیشتری خواهد بود.
همچنین نظرسنجی پیامکی در رسانهها به افزایش تعامل با مخاطبان نیز کمک میکند.
مثلاً در خصوص همان آلودگی هوای شهر تهران میتوان پیامکی مانند «شما چه نمرهای به عملکرد شهرداری در مدیریت آلودگی هوا میدهید.
یکی از اعداد بین ۱ تا ۵ را برای دادن امتیاز ارسال کنید.» به مشترکین ارسال کرد.
۵: ارسال پیامکهای شخصی سازی شده
منظور از پیامک شخصی سازی شده در یک رسانه خبری، بیشتر علایق مخاطبان است.
بهعنوان مثال مخاطبی دوست دارد فقط اخبار ورزشی را دریافت کند، در مقابل مخاطب دیگری فقط اخبار سیاسی را دنبال میکند.
یا مخاطب دیگری هم وجود دارد که به هر دو گروه اخبار علاقهمند است.
بنابراین میتوانید سیستم خبرنامه را طوری طراحی کنید که یک مخاطب در چند گروه مختلف قرار گیرد و تمامی اخبار آن حوزه را دنبال کند.
۶: اطلاع رسانی رویدادها و برنامههای زنده
اطلاعرسانی درباره برنامههای زنده، کنفرانسها یا رویدادهای ویژه خبری نیز یکی دیگر از مهمترین کاربردهای پنل پیامکی برای اطلاع رسانی است.
این نوع اطلاعرسانی سریع و هدفمند از طریق پیامک، کمک میکند که مخاطبان در جریان رویدادها قرار گرفته و میزان مشارکت را بهشدت افزایش خواهد داد.
این روش همچنین برای تبلیغ پخش زنده یا اطلاعرسانی درباره زمان برنامههای تلویزیونی و رادیویی بسیار موثر است.
بهعنوان مثال برای زمانی که یک شخصیت سیاسی مهم مثل رئیسجمهور در رسانه شما بخواهد با مردم کشور به گفتگو بپردازد کاربردی خواهد بود.
با توجه به اینکه یکی دیگر از کاربردها هم همان مورد سوم بوده است، پیش از برگزاری این مصاحبه میتوانید مهمترین سوالاتی که مردم میخواهند از رئیسجمهور سوال شود را مطرح کنند.
چگونه رسانههای خبر میتوانند از پنل پیامکی استفاده کنند؟
رسانههای خبری با خرید پنل پیامکی میتوانند به شکلی موثر با مخاطبان خود در ارتباط باشند و تعامل با آنها را افزایش دهند.
برای این منظور کافی است به وبسایت www.iranpayamak.com مراجعه کرده و یکی از بستههای پنل پیامکی را خریداری کنند.
ایران پیامک یکی از بهترین پنلهای پیامکی در کشور است که با کمترین هزینه ممکن امکان ارسال پیامک انبوه را فراهم نموده است.
امکانات متعددی نیز بر اساس ارسال پیامک منطقهای همچون ارسال بر اساس کد پستی، ارسال بر اساس شهر، ارسال بر اساس نقشه، ارسال بر اساس دکل آنتندهی ایرانسل و همراه اول را نیز مهیا کرده است که به رسانههای خبری کمک میکند برای اطلاعرسانی فوری، دسترسی به بانک شماره موبایل هدفمند داشته باشند.
جمعبندی نهایی
با توجه به کاربردهای متنوع پنل پیامکی در رسانهها، استفاده از یک سامانه پیامکی حرفهای میتواند تحولی بزرگ در سرعت و کیفیت اطلاعرسانی شما ایجاد کند.
ایران پیامک به عنوان یکی از پیشروترین ارائهدهندگان پنل پیامکی در ایران، امکانات پیشرفته، پشتیبانی حرفهای و تعرفههای مناسب را برای رسانههای خبری فراهم کرده است.
با ایران پیامک، میتوانید پیامکهای فوری، نظرسنجیهای پیامکی و بهطور کلی پیامک را بهعنوان پلی مستقیم برای ارتباط با مخاطبان رسانه خود در اختیار داشته باشید.
کافی است همین حالا به وبسایت www.iranpayamak.com مراجعه کرده و با ثبتنام رایگان، امکانات کامل این سامانه را بررسی کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.