سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

60 درصد ایلامیان مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 12 دی 1403 - 19:53
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایلام گفت: بیش از 60 درصد جمعیت استان هم اکنون مشتری این بانک هستند.
بانك،ايلام،مهر،استان،توسعه،ايران،الحسنه،شعب،فقره،قرض،مشتريان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی اصغر کائیدی امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: بانک مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در 22آذر 86 با هدف کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور، حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی و توانمند سازی بنگاه های اقتصادی و نیز در جهت حل مشکلات جامعه و ازدواج جوانان با همکاری و سرمایه گذاری 10 بانک دولتی و خصوصی تاسیس شد.
وی افزود: با گذشت زمان و توسعه شبکه بانکی بانک قرض الحسنه مهر ایران تعداد شعب این بانک از 3 شعبه به ده شعبه در استان افزایش یافت و هم اکنون دارای 10 شعبه فعال و یک باجه مستقر در شهر ایلام است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ایلام گفت: تعداد مشتریان بانک هم اکنون نزدیک به 20 میلیون نفر است که با توجه به سابقه بانک و عدم تکافوی سامانه ها و زیرساخت ها مقرر شده زیرساخت های بانک طی این ماه بهبود پیدا کند.
کائیدی ادامه داد: رتبه نخست جذب مشتریان در شبکه بانکی کشور در سال جاری نیز یکی از مهمترین دستاوردهای بانک در سال جاری بوده است.
وی عنوان کرد: بیش از 60 درصد جمعیت استان هم اکنون مشتری این بانک هستند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ایلام گفت: در سال جاری در استان ایلام 31 هزار و 300 فقره وام به ارزش 26 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: اشتغال و رونق تولید در یکسال گذشته در استان اولویت بانک قرض‌الحسنه مهر بوده و 1251 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 560 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
کائیدی افزود: همچنین در سال جاری 10 هزار فقره وام بدون ضامن بر اساس اعتبار سنجی در استان ایلام پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: ایجاد تمرکز بر بازارهای نوظهور مالی ، توسعه سهم بازار قرض الحسنه، ورود به بازار ارز و توسعه و ایجاد مزیت های رقابتی در کلیه سطوح بانک، گروه بندی مشتریان بر اساس نیازهای آنها، تقویت سامانه های بانکداری الکترونیک و دیجیتال بانک که هم اکنون نیز در حال انجام است از مهمترین برنامه های بانک جهت توسعه و رشد روزافزون است.
انتهای پیام/180/