حقوردی: هنر مدیریت در شرایط سخت، جلب رضایت مردم است - تسنیم
نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد گفت: کارکرد بد نظام اداری یکی از دلایل نارضایتی مردم است و مدیران باید با مشورت با مسئولین شهرستانی، مشکلات را پیگیری کنند تا مراجع بالاتر نیز وارد عمل شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، حسین حقوردی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار با اشاره به محدودیتهای کنونی کشور، مهمترین هنر مدیریتی در این شرایط را توانمندی مدیران برای حل مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: مدیران باید با هنرمندی، اداره مربوطه را به نحوی پیش ببرند که رضایت مردم جلب شود.
وی همچنین بر لزوم حرکت مدیران در راستای راهبردهای فرمانداری شهرستان شهریار تاکید کرد و افزود: انتظارات مردم نباید معطل بماند و با وجود محدودیتهای مالی و اعتباری، مشکلات باید حل و فصل شود.
نماینده شهریار در مجلس تصریح کرد: ناترازی انرژی و مشکلات موجود در مسیر دولت میتواند به بنبست منتهی شود و از این رو نیاز به راهبردهای جدید برای جذب رضایت مردم احساس میشود.
حقوردی با تاکید بر اهمیت مدیریت نارضایتیها در سطح ادارات و حفظ احترام مردم بیان کرد: کارکرد بد نظام اداری یکی از دلایل نارضایتی مردم است و مدیران باید با مشورت با مسئولین شهرستانی، مشکلات را پیگیری کنند تا مراجع بالاتر نیز وارد عمل شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران با دقت بیشتری در تعاملات خود با مردم عمل کرده و در راستای جلب رضایت آنها اقدام کنند چرا نارضایتی مردم بحران آفرین است.
انتهای پیام/