افزایش ۳۰ درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و ترهبار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از افزایش ۳۰ درصدی میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و ترهبار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده با مقایسه آمار میزان مراجعه شهروندان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ به میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران به نسبت ۶ ماه نست سال قبل گفت: این میزان استقبال به نسبت مدت مشابه در سال ۱۴۰۲ به ۳۰ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در عرضه محصولات کشاورزی افزود: در این دوره مدیریت شهری تلاش سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران سعی کرده تا با حذف واسطهها و دلالان، محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه کند تا قیمتها به نسبت سطح شهر کاهش چشمگیری داشته باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: این رویکرد در تمام زمینههای عرضه محصولات از کشاورزی گرفته تا پروتئینی و کالاهای فراوری شده باعث افزایش میزان رضایت شهروندان هم در زمینه در دسترس بودن این کالاها و هم قیمت مناسب آن در بازارها و میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران شود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد حذف واسطه و تامین محصولات از تولید کننده اصلی بر اساس دو مساله سلامت کالا و دسترسی به تولیدات اولیه در این دوره مدیریت شهری اجرا شده است، بیان کرد: همچنین برای تعیین سلامت محصولات، آزمایشهای متعددی به صورت دورهای و گزینش تصادفی بر روی محصولات انجام میشود و این مساله باعث شده تا محصولاتی که سلامتی آن تضمین شده نیست، راه خود را به داخل میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران باز نکنند.
بختیاریزاده یادآور شد: ارتقای کیفیت محصولات در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران امری همیشگی و جاری است و نمیتوان گفت که اکنون به کیفیت مطلوب در محصولات دست پیدا کردهایم چرا که اگر مساله نظارت و آزمایش سلامت محصولات را متوقف کنیم، نمیتوان تضمینی برای سلامت این کالاها از سوی تولید کننده داشت.
به همین دلیل نظارت بر کیفیت محصولات در سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران امری همیشگی است.
وی با بیان اینکه انجام نظارتهای دورهای کیفیت محصولات را در بازارها و میادین میوهو ترهبار شهرداری تهران ارتقاء داده است، تاکید کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار تایید کننده این مساله است که کیفیت محصولات به نسبت گذشته ارتقاء پیدا کرده است کما اینکه آمارها حکایت از افزایش ۲۹ درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و ترهبار در سال ۱۴۰۲ و همچنین افزایش ۳۰ درصدی این مراجعات از سوی مردم در ۶ ماهه نخست امسال دارد.