خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 20 دی 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رسانه باید میدان شود؛ آنتن صدا و سیما در خدمت محتوا

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 19 دی 1403 - 15:52
ساری - معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با بیان این که رسانه به مردان و زنان انقلابی نیاز دارد، گفت: رسانه باید میدان شود.
رسانه،كيخا،محتوا،دقيق،پرجمعيت،صداوسيما،محتواي،فعالان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کیخا بعدازظهر چهارشنبه در نشست فعالان جبهه فرهنگی انقلاب با بیان اینکه چگونگی ترجمه کنش‌های اجتماعی در رسانه باید طراحی شود، گفت: میدان باید رسانه شود و رسانه باید نقاط تأثیرگذار را بشناسد و در آن فعالیت کند.
کیخا افزود: در مدل تحول جدید؛ آنتن باید در خدمت محتوا باشد، یعنی محتوای ارزشمند باید جای خود را در رسانه باز کند، قبلاً برعکس بود، اما در سیاست جدید می‌خواهیم از محتوا به فرم برسیم.
وی تصریح کرد: هنر ما باید این باشد که نشان دهیم نشاط در جامعه پرجمعیت است و رو آوردن به حیوانات و پت‌های خانگی، افسردگی را به دنبال دارد.
معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: رفتن به سمت خانواده‌های پرجمعیت با توجه به شرایط بحرانی رشد جمعیت در استان‌های شمالی در تولید محتوا بسیار مورد توجه خواهد بود.
کیخا با بیان اینکه رسانه به مردان و زنان انقلابی تعلق دارد، گفت: ما با صداوسیمای رسانه ملی واقعی فاصله داریم و این خلأ باید با محتوای دقیق پر شود.
وی افزود: شیوه جنگیدن و شیوه نبرد ما باید متفاوت باشد، دشمن تغییر کرده و ما هم باید تغییر کنیم و شناخت دقیق باید ایجاد شود.
به گفته معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما بسیاری از فعالان حوزه‌های مختلف انقلاب باورشان نشده ما در جنگ هستیم، این آوردگاه را باید بشناسیم و در آن مبارزه کنیم.
کیخا خاطر نشان کرد: باید در رسانه بگوییم که مقاومت را باید مثل مردم فلسطین، لبنان و یمن انجام داد و مثل آنها زندگی کنیم و باید برای آن سناریو و طرح‌های دقیق و متنوع داشت.