تولید ۳۵۰ موشنگرافیک در اداره فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
اصفهان - رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از تولید بیش از ۳۵٠ گرافیک حرفهای اولویت پخش در صداوسیمای ملّی در موضوعات گوناگون خبر داد.
مهدی پایون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در دو سال گذشته با حمایت از طلاب و هنرمندان حوزه علمیه اصفهان موفق به آموزش و حمایت بیش از ۱۵ گروه هنری در راستای تولید موشنگرافیک شد.
وی ادامه داد: اداره فضای مجازی اصفهان تاکنون حدود ۳۵٠ گرافیک حرفهای اولویت پخش در صداوسیمای ملّی در موضوعات گوناگون و قالبهای موشنگرافیک متعدد شامل؛ استاپموشن، کلاژموشن، کمیکموشن و غیره که از کیفیت بالایی برخورد بوده و موضوعات و سناریو هم به تأیید افراد متخصص رسیده، تولید کرده است
رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۵٠ موشنگرافیک از سوی این مجموعه برای مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات شرعی تولید شد، افزود: حدود ۱٠٠ موشنگرافیک نیز برای کنگره ملّی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و تعداد زیادی موشن هم در راستای اهداف قطبها و میزهای دفتر تبلیغات تولید شده و تاکنون سفارشات خوبی از مراکز و ارگانهای فرهنگی در سطح استان و کشور دریافت شده است.
پایون با بیان اینکه بحث رسانهای این اداره در برند موشنگرافیک شکل گرفته است، گفت: این مجموعه به یکی از برندهای معروف در سطح کشور تبدیل شده و افراد زیادی در حال آموزشدهی، سفارشگیری و تولید هستند و کارها را به صورت کوتاه و در تعداد زیاد و بعضاً به صورت طنز با نریشنها و نریتورهای حرفهای در قالب مطالب علمی، اقتصادی و دینی ارائه میکنند.
وی اظهار کرد: بعضی از کارها به صورت سریالی، مباحثی را در راستای آموزش و ارتقای سطح جامعه مخصوصاً برای قشر جوان و نوجوان تولید و بارها در فضای مجازی پخش شدهاند و شبکههای ملّی هم خواستار پخش این نوع تولیدات هستند.
امیدواریم با کمک رئیس دفتر تبلیغات اصفهان و رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم تعداد بیشتری از این آثار را تولید کنیم.