خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 12 بهمن 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رونمایی از برند جدید روغن موتور در بازار ایران

تسنیم | اقتصادی | جمعه، 12 بهمن 1403 - 20:31
مدیرعامل شرکت پترو یاس انرژی نوین از رونمایی از برند جدید روغن موتور در بازار ایران خبر داد و گفت: اتوپروفی یک برند با تکنولوژی آلمانی است که طیف وسیعی از روانکارها و افزودنی سوخت و روغن را با بالاترین استانداردهای جهانی ارائه می دهد.
ايران،بازار،موتور،برند،روغن،استانداردهاي،خودروي،توليد،روانكا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحدت شهبازی، مدیرعامل شرکت پترو یاس انرژی نوین در مراسم رونمایی از برند AUTOPROFI آلمان در بازار ایران اظهار داشت: باعث افتخار است که که امروز به عنوان مدیرعامل شرکت پترویاس به همراه همکاران خود نماینده انحصاری برند اتوپروفی در ایران هستیم و مراسم رونمایی از این برند جدید روغن موتور را برگزار می‌کنیم.
وی افزود: ایران کشوری با بازار پرپتانسیل است که تشنه محصولات باکیفیت است.
شهبازی با بیان اینکه "ایران یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خودرویی خاورمیانه است"، گفت: اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این صنعت ظرفیت بالایی برای رشد دارد.
وی ادامه داد: بیش از 22 میلیون خودروی سواری و 5 میلیون خودروی دیزلی در حال تردد در کشور هستند و سالانه حدود 1.2 میلیون خودروی جدید در ایران تولید می‌شود که نیاز به روانکارهای استاندارد و افزودنی‌های باکیفیت دارند.
مدیرعامل شرکت پترو یاس انرژی نوین خاطرنشان کرد: مصرف سالانه روانکارها در ایران حدود 800 میلیون لیتر برآورد شده است که سهم روغن موتور از این میزان حدود 350 تا 400 میلیون لیتر است که نشان دهنده نیاز گسترده بازار به محصولات باکیفیت است.
وی افزود: بازار افزودنی‌های خودرو در زمینه سوخت و روغن در ایران حدود 200 میلیون دلار ارزش دارد اما به‌دلیل حضور برندهای غیراستاندارد، بسیاری از خودروها دچار استهلاک زودرس و کاهش کارائی موتور می‌شوند.
شهبازی اذعان داشت: با این حجم بالای تقاضا بسیاری از محصولات موجود در بازار از نظر کیفیت و تکنولوژی توان رقابت با برندهای پیشرفته جهانی را ندارند.
وی ادامه داد: کمبود محصولات با استانداردهای اروپایی در ایران باعث افزایش مصرف سوخت، استهلاک زودرس موتور و هزینه‌های بالای نگهداری خودروها شده است؛این شکاف در بازار نشان می‌دهد که صنعت خودروی ایران تشنه محصولاتی است که کیفیت، دوام و کارایی را در سطح استانداردهای بین‌المللی ارائه دهند و این دقیقا همان چیزی است که اتوپروفی به ایران می‌آورد و تعهد ما در این زمینه به کیفیت و نوآوری است.
عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: در پترویاس مأموریت ما ارائه راهکارهای پیشرفته و با کیفیت برای نگهداری و بهبود عملکرد خودروها در ایران است و برند اتوپروفی دقیقا همین تعهد را به بهترین شکل ممکن نمایان می‌کند.
وی افزود: اتوپروفی یک برند با تکنولوژی آلمانی است که طیف وسیعی از روانکارها و افزودنی سوخت و روغن را با بالاترین استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد که شامل ویژژی‌های کلیدی از جمله افزایش طول عمر موتور و کاهش استهلاک، کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان احتراق، سازگاری با استانداردهای یورو 4 و یورو 5 و فرمولاسیون پشرفته برای خودروهای مدرن و صنعتی است.
شهبازی در پاسخ به‌اینکه چه زمانی عرضه این برند در بازار داخلی صورت می‌گیرد، گفت: در آینده‌ای نزدیک و در سال جاری این اتفاق می‌افتد و شاهد عرضه این روغن موتور در بازار خواهیم بود؛ البته ما واردکننده صرف این روغن موتور نیستیم، بلکه با خرید لایسنس آن و تولید آن با ظرفیت‌ پالایشگاه‌های روغن‌سازی داخلی، این محصول در ایران تولید خواهیم کرد و بیش از آنکه هدف‌گذاری ما توزیع آن در داخل کشور باشد، به دنبال صادرات آن هستیم.
وی ادامه داد: درحال حاضر صادرات روغن موتور با برندهای ایرانی به بازارهای کشورهای اطراف ایران صورت می‌گیرد، اما هدف‌گذاری ما دستیابی به بازارهای جدید در آفریقا و آسیا است، به‌ویژه روی بازار هند متمرکز شده‌ایم که به این بازار پرپتانسیل و عظیم با تولید روغن موتور اتوپورفی در ایران که استانداردهای بالای اروپایی دارد، ورود کنیم.
در ادامه این مراسم، نخیل، مدیرعامل آفریقا، خاورمیانه و آسیای گروه Bluechem‌ آلمان اظهار داشت: رونمایی از مجموعه روانکارها و افزودنی‌های برند AUTOPROFI در ایران یک اتفاق بزرگ است چرا که بازار ایران یک بازار عظیم در صنعت روانکار و همچنین یک ظرفیت بالقوه برای دسترسی به بازارهای هدف در دیگر نقاط آسیاست و مغرفی این برند در ایران،؛ یک گام دیگر برای توسعه پایدار و کسب رضایت مشتریان است.
وی افزود: استانداردهای بالای AUTOPROFI نشان از تعهد ماست، روانکارها و افزودنی‌های این برند به‌گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که طول عمر موتور خودرو را افزایش می‌دهند و میزان آلاینده‌های آن را کاهش می‌دهند که این تعهد ما را به محیط زیست و اصل توسعه پایدار نشان می‌دهد.
نخیل با بیان اینکه "رونمایی از برند AUTOPROFI در ایران یک اتفاق بزرگ و خوشحال‌کننده است که باید آن را جشن بگیریم"، گفت: ما فقط برای فروش محصول به بازار ایران نیامده‌ایم بلکه می‌خواهیم به توسعه صنعت خودروی ایران کمک کنیم.
انتهای پیام/