خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 16 بهمن 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سازمان‌های دولتی باید به مسائل مردم عمیق‌ تر نگاه کنند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 16 بهمن 1403 - 13:18
رشت- استاندار گیلان گفت: سازمان‌های دولتی و ارگان‌ها باید به مسائل مردم عمیق‌تر نگاه کنند تا مشکلات حل شود تا نیاز به مراجعات متعدد نباشد.
مشكلات،مسائل،گيلان،خدمت،شناس،ميز،مديران،حضور

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر میز خدمت جهادی به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با حضور استاندار گیلان و ۴۶ مدیرکل دستگاه‌های اجرایی استان گیلان ظهر سه شنبه در مصلی بزرگ امام خمینی رحمت الله علیه رشت برگزار شد.
«هادی حق شناس» استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران و مسئولان ادارات، سازمان‌ها و نهادها امروز به منظور بررسی و حل مشکلات مردم در قالب میز خدمت در مصلی حضور یافتند ضمن قدردانی از بسیج برای برپایی این میز خدمت به موضوعات اصلی مطرح شده توسط مردم اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسائلی که مردم امروز مطرح کردند مشکلات مربوط به وام‌های خرد و کوچک، ساخت و ساز و مشکلات مربوط به شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و در کنار آنها اشتغال بود.
حق شناس با بیان اینکه اگر مسائل مردم در سازمان‌ها و ادارات حل شود مردم به اینجا مراجعه نمی‌کنند، افزود: یکی از نکات مهم این است که اگر مسائل مردم در سازمان‌ها و ارگان‌ها حل شود، اینگونه مراجعات کمتر خواهد شد لذا سازمان‌های دولتی و ارگان‌ها باید به مسائل مردم عمیق‌تر نگاه کنند تا مشکلات همانجا حل شوند و نیاز به مراجعات متعدد نباشد.
حق شناس تصریح کرد: برخی از این مسائل ممکن است در چارچوب مقررات نباشند و نیاز به دستورات مافوق داشته باشند که ما نیز پیگیر آن‌ها هستیم تا مدیران بتوانند با حداکثر اختیارات مسائل مردم را حل کنند.
وی به مدیران توصیه کرد در میزهای خدمت حضور پیداکرده و مشکلات مردم را پیگیری کنند، افزود: این اقدام ارزشمند منجر به حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی آنان شود.