آگاهی، فصل مشترک تمام مخاطبان رادیوست
قائم مقام رادیو ایران اعتقاد دارد که هرچه تعامل و تبادل آرا بین تولیدکنندگان برنامه های رادیویی و مدیران با مخاطبان عمیق تر باشد، کیفیت بالاتر خواهد بود.
![راديويي،مخاطبان،داداشي،آرا،سند،مخاطب،راديو،معاونت،اضافه](https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1403/10/04/140310041520415931745893.jpg)
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، قائممقام رادیو ایران در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تحقق اهداف سند تحول در این معاونت توضیح داد: مبتنیبر این سند باید هویتمحوری و عدالتگستری را بهعنوان دو اصل اساسی و رکن عمل در نظر بگیریم.
نمود اجرای این دو اصل هم باید در همه شبکههای رادیویی کشور شنیده شود.
کاظم داداشی گفت: امروز رقابت رسانهای با توجه به حضور و گسترش شبکههای اجتماعی و فضای مجازی و اتفاقاتی که در آن عرصه رخ میدهد، تنگاتنگ است و صداوسیما باید به این نکته توجه ویژه داشته باشد تا از این فضا و تحولات جا نماند.
داداشی با بیان اینکه برای رفتن بهسمت مخاطب و جذب اقشار مختلف باید از خلاقانهترین اشکال در تولید برنامهها استفاده کرد، گفت: ما باید نظر مخاطبان را موردمطالعه و بررسی قرار دهیم و متناسب با مطالبه آنها همراه با سایر مؤلفههایی که خودمان در نظر داریم، برنامهریزی کنیم.
وی به حرکت معاونت صدا بهسمت پیشرفت تأکید کرد و افزود: هرچه تعامل و تبادل آرا بین تولیدکنندگان برنامههای رادیویی و مدیران با مخاطبان عمیقتر باشد، کیفیت بالاتر خواهد بود.
قائممقام مدیر شبکه رادیویی ایران اضافه کرد: مخاطبان از برنامههای تعاملی و تضارب آرا استقبال میکنند و یک نیاز اجتماعی هم هست.
در انواع شبکههای رادیویی، شنوندگانی کاملا تخصصی داریم که با نگاه تیزبین برنامههای موردعلاقه خود را دنبال میکنند.
درواقع آگاهی و هوشمندی، فصل مشترک تمام مخاطبان رادیوست.
وی اضافه کرد: در شرایطی که شنوندگان فهیمی برنامههای رادیو را دنبال میکنند، مسئولیت ما سنگینتر است و باید مبتنیبر مطالعه شیوههای تولید محتوا، چگونگی ارتباط با مخاطب کاملترین و غنیترین محتواها را به آنها عرضه کنیم.
انتهای پیام/