خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 23 بهمن 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روابط عمومی‌ها باید به ابزار نوین ارتباطی مجهز شوند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 23 بهمن 1403 - 19:53
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دنیای امروز دنیای رقابت محتواست و روابط عمومی ها باید از ابزارهای نوین ارتباطی، به ویژه هوش مصنوعی، برای تعامل مؤثر با مخاطبان بهره ببرند.
روابط،اشاره،نوين،عمومي،مؤثر،تعامل،نمايشگاه،مستضعفين،زاينده

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرشاد عالی در بازدید از نمایشگاه زاینده نور اصفهان با اشاره به نقش هوش مصنوعی در آینده روابط عمومی، از ضرورت عبور از روش‌های سنتی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای تعامل مؤثر با مخاطبان سخن گفت.
وی با اشاره به همایش " مدار امید" که در نمایشگاه زاینده‌نور برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تحول در روابط عمومی، اظهار داشت: دنیای امروز دنیای رقابت محتواست و روابط عمومی‌ها باید از ابزارهای نوین ارتباطی، به‌ویژه هوش مصنوعی، برای تعامل مؤثر با مخاطبان بهره ببرند.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، آن را نشانه‌ای از پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: 22 بهمن تنها یک سالگرد نیست، بلکه تجدید عهدی است که مردم ایران هر سال با انقلاب اسلامی می‌بندند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید از شیوه‌های سنتی عبور کرده و به ابزارهای نوین مسلح شوند، گفت: مخاطب امروز در کمتر از 30 ثانیه به دنبال دریافت اطلاعات است.
اگر روابط عمومی‌ها نتوانند محتوای خود را در قالب‌های جذاب، متنوع و تعاملی ارائه دهند، از رقابت حذف خواهند شد.
عالی همچنین به اهمیت نقش شهروند خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوای مردمی در جریان‌سازی رسانه‌ای اشاره کرد و تصریح کرد: امروز دیگر رسانه‌ها پیام‌رسان صرف نیستند، بلکه محتوا، رسانه را می‌سازد.
هر فرد با استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند یک انسان رسانه باشد و روایت‌گر رویدادهای پیرامون خود شود.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جایگاه نمایشگاه زاینده نور در معرفی دستاوردهای علمی و فناورانه، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر میان روابط عمومی‌ها برای انتقال پیام‌های مؤثر و ایجاد شبکه‌های ارتباطی قوی تأکید کرد.
انتهای پیام/163