نقش موثر میادین و بازارهای میوه و ترهبار در تنظیم بازار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار برای توزیع عادلانه محصولات با تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاریزاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی تمامی میادین و بازارهای میوه و ترهبار برای توزیع عادلانه محصولات تنظیم بازاری گفت: پیرو جلسه ستاد تنظیم بازار کشور که با ریاست محمد عارف، معاون اول رئیس جمهور برگذار شد؛ بعد از قدردانی از عملکرد شهرداری تهران تاکید کردند وزارت جهاد کشاورزی از ظرفیت سازمان میادین برای عرضه محصولات تنظیم بازاری استفاده کند.
وی با بیان اینکه سازمان میادین میوه و ترهبار پیرو تأکیدات شهردار تهران آمادگی کامل را برای عرضه تمامی کالاهای تنظیم بازاری با هدف کمک به دولت در این زمینه دارد، افزود: با توجه به استقبال شهروندان از میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران این امکان وجود دارد تا برای اقلامی از قبیل میوه شب عید، خرمای مصرفی ماه مبارک رمضان، مرغ، برنج، روغن وکه جزو مایحتاج اصلی مردم هستند با کمک دولت در این مجموعهها عرضه مناسب داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: باید محصولات تنظیم بازاری به گونهای توزیع شود تا مردم بدون دغدغه بتوانند تمامی کالاهای خود را با آرامش تأمین کرده و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
وی در پایان بیان کرد: از وزارت جهاد کشاورزی میخواهیم تا نگاه ویژهای در تأمین کالاهای اساسی به میادین داشته باشند.
ما نیز این وعده را میدهیم که توزیع این کالاها را از طریق یک شبکه امن انجام دهیم تا در تنظیم بازار نقش مناسبی داشته باشیم.