کتاب «نبض ارتباطات؛ روابط عمومی در مسیر تحول» منتشر شد
«نبض ارتباطات؛ روابطعمومی در مسیر تحول» عنوان کتابی است که در آیین افتتاحیه بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران با حضور صاحب نظران داخلی و خارجی، مدیران و علاقهمندان به روابط عمومی رونمایی شد.

بهمن علی بخشی نویسنده این کتاب گفت: کتاب «نبض ارتباطات، روابط عمومی در مسیر تحول» ویژگیهای خاصی دارد که آن را از دیگر کتابهای روابط عمومی تا حدودی میتواند متمایز میکند و خواننده را ترغیب کند تا آن را بخواند؛ که در ادامه به ویژگیهای برجستهای که باعث جذابیت این کتاب میشود اشاره میکنم: نگاه نو و مبتکرانه به روابط عمومی، تمرکز بر روی هوش مصنوعی و نقش آن در روابط عمومی، پوشش جامع همه ابعاد روابط عمومی در دنیای دیجیتال، پاسخ به چالشهای امروز روابط عمومی، محتوای به روز و مرتبط با تحولات سال ۲۰۲۴، رویکرد علمی و تحقیقاتی همراه با تفکر انتقادی و تعامل با خواننده و برقراری ارتباط مستقیم.
علی بخشی عنوان کرد: مباحث گوناگونی نظیر نقش رسانههای اجتماعی در اطلاع رسانی مؤثر، اهمیت هوش مصنوعی و داده کاوی در پیش بینی رفتار مخاطبان، و جایگاه تعاملات انسانی در دنیای دیجیتال مطرح شده است.
همچنین در فصلهای پایانی، با چشم اندازی از روابط عمومی در آینده، بر ضرورت آموزش مداوم و به کارگیری روشهای خلاقانه تأکید شده است.
نویسنده کتاب «نبض ارتباطات؛ روابط عمومی در مسیر تحول» اضافه کرد: یکی از ویژگیهای اصلی این کتاب، توجه ویژه به نقش هوش مصنوعی در تحول روابط عمومی است.
این روزها، هوش مصنوعی به ابزاری قدرتمند در بسیاری از صنایع تبدیل شده است و روابط عمومیها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
کتاب با بررسی کاربردهای واقعی و پیشرفته هوش مصنوعی در روابط عمومی، شما را با ابزارها و تکنیکهایی آشنا میکند که میتوانید از آنها برای بهبود کار خود بهره برداری کنید.
علی بخشی در پایان عنوان داشت:، اما این تمام ماجرا نیست.
حفظ ارتباطات واقعی و انسانی با مخاطبان، هدف نهایی است.
این کتاب تنها یک آغاز است.
هر روز فرصتی جدید است برای یادگیری و نوآوری و شما باید این فرصتها را در آغوش بگیرید.
یادآور میشود؛ کتاب «نبض ارتباطات؛ روابط عمومی در مسیر تحول» با ویراستاری هدی فرجی و طراحی جلد ایمان عابدزاده در ۱۵۵ صفحه تدوین شده که با تیراژ ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده و در ۸ اسفندماه با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات، متخصصان روابط عمومی داخلی و خارجی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی رونمایی شد.